User Käyttäjä Salasana  

lauantai 2.8.2025 / 22:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > hubi joka tarvitsee käyttäjiä!!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HUBI joka tarvitsee käyttäjiä!!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
makke-p2p
Newbie
_
21. toukokuuta 2004 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
holmola.no-ip.org

tulkaa pliis tänne ja
pysykää täällä... tarvitsen käyttäjiä!
share 0gb näit slotti juttui ei oo rajotettu
Senior Member
_
24. toukokuuta 2004 @ 08:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitihän toi tarkistaa, kun noin mainostaa, mutta:

[12:29] *** Connecting to holmola.no-ip.org...
[12:29] *** Connection refused by target machine
torngark
Senior Member
_
24. toukokuuta 2004 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep.
Edelleen...

*** Connecting to holmola.no-ip.org...
*** Connection refused by target machine

kannattaisi pistää hubi toimimaan ennen kuin mainostaa=)

makke-p2p
Newbie
_
24. toukokuuta 2004 @ 09:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mä oon tosi pahoillani et tuhlasin aikaanne. eilen illalla tein hubin ekan buutin ja laitoin koneen pois päältä ja heti uudestaa päälle... sit se sanoo mullekkin et "keskus ei sallinut yhteyttä" tai "yhteysden aikakatkaisu"

TARVIIN APUAA!!! kiitos jo etukäteen
makke-p2p
Newbie
_
24. toukokuuta 2004 @ 09:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hubi kuitenkin toimi ihan hyvin koko viikonlopun...
Jonsbe
Newbie
_
23. kesäkuuta 2004 @ 19:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeele sitä et pistät osotteeksi localhost:(sun portti jonka kautta sun hubi toimii) eli jos sun hubis toimii portin 411 kautta nii sun osottees olis sit tällänen localhost:411!
HUOM! Tämä toimii vaan jos tämä hubi toimii samassa koneessa!!

-Jonsbe-
Member
_
24. kesäkuuta 2004 @ 06:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi vittu bannatkaa jo toi pelle! Hubi ei ole auki eikä sitä tarvii tulla tänne mainostaa jos et edes ite pääse hubilles ni sun ei tarvii mitään hubia edes pitää. Jos aiot pitää hubia auki 15-20 ni ihan turhaan tuut sitä mainostaa ku et saa sinne käyttäjiä. Onko kaikilla nykyään pakko olla oma hubi??? Jos aiot pitää hubia opettele käyttää sitä hubisoftaa ekaks ja pidä hubi auki 24/7 ja pistä sinne sharelimitti.
Senior Member
_
24. kesäkuuta 2004 @ 06:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm.. viestiketju alko 21.5. Oli aktiivisena 24.5. asti. Sitten Jonsbe "vastaa" viestiin 23.6!! Ja Linkku vaatii alkuperäisen lähettäjän bannaamista.. :D
makke-p2p
Newbie
_
26. kesäkuuta 2004 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt mulla toimi kaikki mutta oson vaihoin.. mun mielestä se on ihan totta miks kaikkien pitää tehä oma hubi? mä tein hubin koska mulle sanottiin että on hubien puute.. joka tosin ei ole totta. ja toi miks se ei toiminu ei ollut mun syy vaan laite-vika, tavallaan. mun IP oli vaihtunu sellaseks että palomuuri sekos ja sitten se esti kaiken.

mulla on nyt ptokaXilla älyttömän huono hubi osoitteessa.. en sano koska mainostus on vähän älytöntä. nyt mun hubi voi kyllä kaatua uudestaan mutta sitten en kyllä aijo enää viittii odottaa sitä hiton IP:n vaihtumista. kiitos.

warela.no-ip.org
makke-p2p
Newbie
_
26. kesäkuuta 2004 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt mun hubilla on sharelimitti!!ja toi mainostus johtu siitä kun lin tastellu niitten IP:iden kaa niin pitusti ja sain se toimii enkä jaksanu odottaa et sinne tulee käyttäjii. ja se on ihan n00bi-hubi että siellä on yks idiootti [BOSS]Make joka koko ajan kysyy apuu.
Kalanico
Newbie
_
28. kesäkuuta 2004 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[16:01:30] *** Connecting to ******.**-**.***...
[16:01:50] *** Connection timeout

Eipä tonne pääse, tuota noin, onko sulla no-ip softaa? se päivittää sun iipeen ja sen hubin osoitteen.
akukalle
Member
_
28. kesäkuuta 2004 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paras ketju aikoihin:)

www.ictmanuaali.net
makke-p2p
Newbie
_
28. kesäkuuta 2004 @ 19:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pentele akukalle king oksaman edulliset kassit pentele!!!!!!!

toi connection timeout... se on sulla se vika jos et pääse... kyllä on koko ajan ollut toiminnassa toi warela
jylppy85
Member
_
29. kesäkuuta 2004 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mainitsikö hän ettei toimi?
makke-p2p
Newbie
_
7. heinäkuuta 2004 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ääääh!! nyt käsitän miksi ei toiminu kuukaus sitten.. mulla oli tw-ea500 modeemi joka on huomo.. ostin uuden, paremman modeemin niin alkoi toimiaaa!

mulla oli pari päivää hubi pois päältä koska olin matkalla, sen takia tolla yhellä ei varmaan toiminut..
torngark
Senior Member
_
7. heinäkuuta 2004 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän ketjuun ei voi vastata muuta kuin ho hoijaa

Senior Member
_
7. heinäkuuta 2004 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii, ei toimi, toimii, ei toimi.. Hmm..
Toimiiko vai ei? "ho hoijaa" :D

Rattus
Suspended due to non-functional email address
_
15. heinäkuuta 2004 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kohta on hubi pois päältä, kun pitää välillä mennä kouluun, nukkumaan tai uimaan kavereiden kanssa...?

Ketä oikeasti kiinnostaa hubi joka ei toimi 24/7?

- Dixi et animam levavi -
joppis
Member
_
15. heinäkuuta 2004 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
makke vaan tulee tänne kertomaan toimii /ei toimi ym. %)Eikä mitää hubi puutetta ole, ite en ainakaa olis uutta modeemia ostanu jonkun hubin takia jolle ei oikeen pääsekkään tulee vaan tällästä:
*** Yhdistetään keskukseen warela.no-ip.org...
*** Yhdistetty
Ja sitte ei tapahdu mitään. Laatu hubi.
makke-p2p
Newbie
_
4. syyskuuta 2004 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi piru on se teillä vika jos ei toimi! Mulla on se hubi ossoss warela.no-ip.org ja siellä on 53 käyttäjäää ja yhteisjako 1.94 teraa! Jos ette sinne pääse niin se on teillä vika! On hubi ollut nyt päällä pirun kauan ja se myös on 24/7 päällä! bootti tulee joka toinen päivä! Hubi softana on ptokaxi! Unohdetaan nyt tää kunmpa en olis mainostnu tota pitun hölmölää niin ei olis tarvinnu..
makke-p2p
Newbie
_
4. syyskuuta 2004 @ 11:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja share oli 3 gb ja slotteja pitää olla auki 2
makke-p2p
Newbie
_
4. syyskuuta 2004 @ 11:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja vika oli tosiaan modeemissa! TeleWell EA 500:assa on sellanen siellä BIOSseissa sellanen NUT homma joka pilaa koko homman! DC:tä ei pysty edes käyttää active asennossa sillä modeemilla! Heti kun ostin uuden modeemin ja kokeilin huvikseen toimiiko hubi niin se toimi. Hostasin uuden hubin ja aloitin alusta!
Pete-74
Suspended due to non-functional email address
_
6. syyskuuta 2004 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllähän tuonne pääsee.
Vieläkun sanot [OP]Makelle et lopettais limitterin käytön ni siellä vois viihtyä vaikka pidempäänkin.
Mainos
_
__

_
Zer087
Junior Member
_
6. syyskuuta 2004 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika järki mainostaa jotain dc++ omia hubeja... OK.. ei kannata hankkia vaikka tiimarin alehyllystä elämä !
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > hubi joka tarvitsee käyttäjiä!!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy