Paras P2P softa.
|
|
Sawez
Junior Member
1 tuotearvio
|
6. lokakuuta 2002 @ 10:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Tarkoituksena olisi imuttaa softaa, elokuvia ja sekä suomalaista että ulkolaista musiikkia.
Mikä on siis tällä hetkellä ko. tarkoitukseen paras softa?
Kazaata olen kokeillut, mutta olen jo melkoisen kyllästynyt väärin nimettyihin ohjelmiin, joita tuntuu siellä riittävän.
Olkoon tämä viestiketju tilanteen mukaan päivittyvä ja samalla esimerkki myös muille, jotka käyttävät P2P ohjelmia.
|
Trilogy
Senior Member
|
6. lokakuuta 2002 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos koneelta löytyy jo ennestään paljon jaettavaa, Direct Connect on kokeilemisen arvoinen. Edonkeyllä löytyy kivasti tavaraa kanssa, mutta käyttö vaatii vähän enemmän säätämistä. Suomalaista musiikkia löytyy uskomattoman vähän vertaisverkoista, erästä kappaletta en ole nähnyt kuin näytepätkänä netissä ja sinkkua en kaupasta löytänyt.
|
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
|
6. lokakuuta 2002 @ 13:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Musiikkia ainakin löytyy kazaa:lla tai kazaa litellä yllättävän hyvin. leffojakin löytyy aika hyvin. Myös eDonkeytä kannattaa kokeilla. sillä löytyy myös leffoja, ja musiikkia (kokonaisina albumeina)
|
tika87
Member
|
6. lokakuuta 2002 @ 14:53 |
Linkki tähän viestiin
|
jooh..musaa ja leffoja voi kazaalla ottaa( ainakin minulle kaikki on ollut mitä olen halunnutkin ), mutta esim peleissä saa kyllä jännittää mitä tulee...
|
ZargoX
|
6. lokakuuta 2002 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, ja kuten olen monesti sanonut, lähes kaikki kazaalla jaetut pelit ovat ripattuja.
|
Trilogy
Senior Member
|
6. lokakuuta 2002 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän kazaallakin pelejä löytyy, kunhan lataa pelit vain imageina...
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
7. lokakuuta 2002 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos Kazaalite 2.0 lataa musiikkia niin onko se vaaratonta? Eli ei varmaan tule mitään viiruksia sun muita kun yleensä niissä peleissä tulee...
|
ZargoX
|
7. lokakuuta 2002 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
noita imageja ei vain tunnu löytyvän kazaalla, ainakaan niin hyvin kuin eDonkeyllä.
|
ZargoX
|
7. lokakuuta 2002 @ 17:35 |
Linkki tähän viestiin
|
MP3:iin oli jossain vaiheessa mahdollista ujuttaa vihamielistä koodia. Tosin se ongelma oli vaan winamp:n kanssa, siinä oli joku bugi, joka salli sen koodin ajamisen. toi bugi on nyt korjattu uusimmassa winampissa.
|
Rude
Inactive
|
8. lokakuuta 2002 @ 17:11 |
Linkki tähän viestiin
|
DC++
|
Mainos
|
|
|
Bjuice
Newbie
|
11. lokakuuta 2002 @ 10:20 |
Linkki tähän viestiin
|
I have used winMX for mp3, because of the fast speed and software and movies have had to download with edonkey/emule 1.9c whitch rocks by the way, others think that overnet roks too , but in my case it was incredible slow... edonkey and winmx is way better thou' they might need some tweaking as overnet well...
|