emule ongelmat
|
|
someDC
Suspended due to non-functional email address
|
26. toukokuuta 2004 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä on syynä että emule ei ole saannut yhteyttä 2 vuorokauteen enään servereihin, ja sitten jos johonkin saa yhteyden ei löydä kuin alle 10 lähdettä vaikka aikaisemmin ollut noin 1000 siinä tiedostossa ja jonkin ajan kuluttua yhteyskatkeaa. aikaisemmin toiminut tosi hyvin emule, ei ole esiintynyt mitään ongelmia.Ideat alkaa itseltäni loppua, olen ottanut proxyn pois päältä xp:stä, jos se vaikka auttaisi mutta ei....auttakaa joku miestä hädässä....
|
L.J.
|
26. toukokuuta 2004 @ 12:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on tullut aivan sama ongelma nyt.. Yhteenkään serveriin ei saa yhteyttä, vaan tulee aina, että "disconnected" tjsp.. Viimeksi ainakin viikonloppuna kaikki toimi loistavasti. Olen kyllä kokeillut vaihtaa porttejakin nyt, mutta ei auta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. toukokuuta 2004 @ 12:22
|
someDC
|
26. toukokuuta 2004 @ 15:01 |
Linkki tähän viestiin
|
joo..minä olen kokeillut kaikkea mahdollista, ei mikään tunnu auttavan....outoa todellakin.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. toukokuuta 2004 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Uusin muuli käytössä?
Toimiiko KAD verkko?
|
someDC
|
26. toukokuuta 2004 @ 20:15 |
Linkki tähän viestiin
|
minulla on tuo 0.30 käytössä tuosta emulesta, en ole laittanut uusimpia kun kuulemma parempia nämä vanhemmat. Tuossa kun olen kysellyt asiasta niin en ole tosiaankaan ainoa jolla ongelmia, monet valittaneet samaa ongelmaa että ei saa yhteyttä servereihin yms.
Pitää katsella ja kuulostella....toivotaan että alkaa pian taas toimimaan.
|
Junior Member
|
28. toukokuuta 2004 @ 10:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla saa yhteyden, mut nopeus on ollu koko viikon kolmannes aikasemmasta nopeudesta. Ja sain muulilla tämmösen viestin: "ClientWarnung: eMules größer als Version 0.30 werden von diesem eMule blockiert." Mitähän toi tarkoittaa? Osaako kukaan saksaa?
|
Deuba
Newbie
|
28. toukokuuta 2004 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
"Client-varoitus: tämä eMule blokkaa versiota 0.30 uudemmat Emule-clientit"....mikäs serveri tommosta herjaa? Esimerkki?
|
someDC
|
28. toukokuuta 2004 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni toimi toi emule loistavasti viellä maanantaina, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään toimintaa. Olen kokeillut eri versioita emulesta ja vähän kaikkea mahdollista, mutta ei vaan toimi. Muillakin on ongelmia sen kanssa, kuullut näin monesta eri lähteestä. Muutenkin vähän outoa tuon emulen ja esim. torrentin yhtäaikaiset ongelmat. Huomannut että ainakin 7 eri torrent serveriä on kiinni kun viellä maanantaina toimivat hyvin. Sattumaa? Vai onko tässä kyse netsky-madosta joka on suunniteltu juuri vahingoittamaan tälläisiä servereitä?
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
28. toukokuuta 2004 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla toiminu moitteitta emule plus v1k. joskus on vähän kauemmin etsinyt serveriä.(yleensä ollu melkein aina razorback)Muutamia kertoja tuo on ollu täynnä, mut siltikin aina joku on toiminu...(Perusasetuksilla ja soneran adsl 512/512)?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2004 @ 19:38
|