User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 03:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > peli corrupted....auttakaa oikeesti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
peli corrupted....auttakaa oikeesti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
scaleo
Inactive
_
8. lokakuuta 2002 @ 14:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tota edonkeyl imutin yhtä pelii ja se oli niikus ISO.tiedosto ja se on noin 730M iso ja siinä 710M kohalla tuli Corruption found in XXXXXXX.CD2.FairLight.ShareReactor.bin at 18
ja alko sit imuttaan uusiks ekan cd:n sai imutettuu ilma mitää ongelmia joten korjaako se ite ton et imuttaa vaa monta kertaa uudestaa vai mitä?
whiteboy
Junior Member
_
8. lokakuuta 2002 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Se korjaa sen corruptoituneen kohdan. Siitä johtuu sen tiedoston isompi koko alkuperäiseen tietoon verrattuna. IKÄVÄ kyllä ne pelit ei saata sit toimia. Mulla 2 peliä ei oo toiminu. Kaatuu tai sit pätkii. Tai sit mun kone on arsesta.
scaleo
Inactive
_
8. lokakuuta 2002 @ 17:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tota sain imutettuu sen oikeen määrän mut sit se rupes lataa sitä ylimäärästä niiku en tajuu miks se lataa ylimäärästä niiku filu oli 730.15M iso ja se on jossai 740.14M et loppuuks se sit joskus vai mitä?

luulen et tätä on kysytty aikasemminkin
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2002 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en osaa vastata tähän mitenkään järkevästi, ainakaan suomeksi, mutta jos englantia osaat, lueppa edonkey FAQ
http://www.edonkey2000.com/faq.html#bytes
ZargoX
Suspended due to non-functional email address
_
8. lokakuuta 2002 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
whiteboy: toi kaatuilu saattaa johtua ihan pelistä, tai sitten ihan vaan siitä syystä, että koneesi on epävakaa.
whiteboy
Junior Member
_
9. lokakuuta 2002 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo. Pitäis pistää ehkä toi xp uusiks. Mutta voisko joku kertoo että kun tolla CDmage:lle voi tarkistaa noi imaget. Niin mulla se peli on ISO:na ja se CDmage sanoo että ei voi avata tiedostoa. Niin mikähän on. Vai voiko tästä päätellä että vitu#ks meni.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2002 @ 18:55

dumble
Member
_
14. lokakuuta 2002 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa DAEMON Tools, Isobuster tai WinISO niillä ainakin aukee .ISO:t.
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. lokakuuta 2002 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelisin kokeilemaan/tutustumaan CDmage softaan. Ilmainen ja monipuolinen imagen käsittely softa..
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > peli corrupted....auttakaa oikeesti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy