User Käyttäjä Salasana  
   
perjantai 5.7.2024 / 20:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panan dmr-e50 / dvd-r-kopio
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Panan DMR-E50 / DVD-R-kopio
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
TimM
Newbie
_
2. kesäkuuta 2004 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi tällainen kysymys, että onko ylipäätään mahdollista tehdä näin laitteistollani :

-DVD-videotallennin Panasonic DMR-E50
-tietokoneessa tallentava DVD-asema LG GSA-4081B (tukee DVD-RAM-levyjä)
-polttosofta NERO 6.3.0.0
-käyttämäni DVD-R aihiot TDK 4x


Tallennan ensin tv:stä ohjelman Panasonicin omalle DVD-RAM-levylle.
Sen jälkeen kopioin Nerolla TDK-R:lle koko em. RAM-levyllisen.
Imagen poltto onnistuu hienosti, ja levy on luettavissa ja katsottavissa tietokoneessani (softalla powerDVD 5).
MUTTA EI Panasonicin DMR-E50:ssä. Ilmoitus on: unsupported. Vaikka image on ihan ok, ja tuki pitäisi -R:lle olla kunnossa.

Kun nauhoitan tv:stä suoraan TDK-R:lle , niin homma on kunnossa ja näkyy ok.
n_r
Senior Member
_
2. kesäkuuta 2004 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En itse ole hirveästi noihin RAM levyihin ja etenkään pöytätallentimiin tutustunut, mutta voisiko kyseessä olla se, että RAM levylle tallennettu tieto on hiukan eri "formaatissa" kuin R-levyille tallennettaessa. Kun kopioit RAM-imagen R-levylle, niin tuo pöytäsoitin huomaa eron median ja formaatin välillä? Softaplayerit eivät ota niinkään kantaa noihin asioihin.

Olen nimittäin törmännyt kerran ongelmaan jossa "show" oli tehty tuollaisella RAM-levylle tallentavalla pöytäkoneella ja sain imagen jonka sitten poltin DVD+R levylle ja toimi OK PC:ssä mutta ei DVD-soittimessa. Tuon levyn VIDEO_TS hakemistossa oli muistaakseni jotain extraa sekä joku muu ylimääräinen hakemisto. Poltin uudestaan vain ne normaalit .bup, .ifo ja .vob tiedostot VIDEO_TS hakemistossa ja sitten levy toimi OK.
tumppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. kesäkuuta 2004 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pähkäilin tämän kanssa jokin aikaa sitten..

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/50045

edit: Unohtui mainita, että DVD-r tai oikeistaan DVD-rw toimi OK Panan HS-2:lla ja Sonyn 705:lla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. kesäkuuta 2004 @ 09:16

Mainos
_
__
 
_
n_r
Senior Member
_
3. kesäkuuta 2004 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK eli tuossa on jo päätekin ihan eri kuin mikä tuossa minun image tapauksessani. Siinä ne jo oli VOB/IFO/BUP tiedostoina.

Mutta näyttää tuo TMPGEnv DA olevan aika peli. Olen sillä jo yhden DVD-R levyn korjannut kun siinä oli audioraita hiukan epämuodostunut.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > panan dmr-e50 / dvd-r-kopio
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy