User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 14:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > morpheus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
morpheus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
lateh81
Member
_
8. tammikuuta 2002 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö morpheus osaa tallentaa tiedostoa kesken imuroinnin? jos linja menee poikki niin kaikki kyl jää tallelle mut jos kone sattuu kaatumaan niin se hävittää kaikki tiedot "my shared" kansiosta. ei oo hirveen kivaa jos imuroi esim. yli 700Mb tiedostoo ja on tullu jo 500Mb. mitenkäs muut tiedostonjako ohjelmat tekee...? kokemuksia?
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2002 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei Morpheus ole koskaan tehnyt tota, eikä myöskään WinMX tai Kazaa. Kaikki mikä on jäänyt kesken on myös löytynyt, vaikka aikoinaan kone "kaatuikin" aika usein.
3210
Inactive
_
18. helmikuuta 2002 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla kii kävi samalla tavalla ku latasin Morpheuksesta. Kone kaatu ja kun käynistin uudestaan ja menin my shared folder kansioon ni sieltä oli pyyhkiytyny kaikki tiedostot =(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2002 @ 15:48

Mainos
_
__

_
soros
Inactive
_
21. helmikuuta 2002 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla morpheus hukkaa tiedostoja joskus vaikka
ei kaadukkaan ?
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > morpheus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy