User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bloodrayne ei asennu..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bloodrayne Ei asennu..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
v0rad0r
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2004 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika uutta mulle mutta toivottavasti olen ainoa.. Kokeilen asentaa bloodraynea mut se tökkää aina Intsall shield kohtaan eikä mene eteenpäin? Jeesatkaa ihmiset mua vähän..
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2004 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
CD levyt ehjiä?
Virukset tarkistettu?
v0rad0r
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2004 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On On.. Se vaan jummaa aina siihen samaan kohtaan.. Se alottaa sen install shield wizardin mut sit sammuttaa koko asennus ohjelman se kyl jää tehtävienhallintaan se install tehtävä.. Onko mitään mahiksia et käyttöjärjestelmä vois ongelmallistaa sitä? XP?
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. kesäkuuta 2004 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se pitäisi XP:llä toimia, voit tietenkin kokeilla vaihtaa yhteensopivuuden siitä ohjelmasta windows 98 malliin jos se jotain auttaisi.
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. kesäkuuta 2004 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli joskus jonkun pelin kanssa samantapainen ongelma, jäi siis samaan kohtaan jumiin. ongelmaan apu löytyi kun sammutin kaikki päällä olevat (turhat) ohjelmat. Käytätkö muuten MEMTURBO nimistä ohjelmaa? se jumittaa välillä noita installointi ohjelmia.
v0rad0r
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2004 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei koneellani muistaakseni oo tollasta ohjelmaa.. Ainakaan mun muistini mukaan.. Mikä siinon tarkotuksena? Ei taida olla..
Mainos
_
__

_
v0rad0r
Junior Member
_
10. kesäkuuta 2004 @ 13:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyse oli siitä että pyöri liikaa ohjelmia taustalla.. Kiitosta vaan.. :P Pelasin sen läpikin tossa jo..
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bloodrayne ei asennu..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy