Bittorrent kaataa koneen!!!
|
|
69er
Newbie
|
8. kesäkuuta 2004 @ 16:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Olen käyttänyt bittorrentia jo vuoden, mutta nyt muuton jälkeen torrentit kaataa koneen. Kaikki toimii kuin unelma 5 - 60 min.
Nettiliittymä vaihtui 512/512 ADSL
--> 525/200 HTV:en kaapelimotuun. Kai bittorrent toimii kunnolla halfduplex:lla?
Olen koittanut jo aika montaa versiota originaalista abc:hen..
Ideoita???
|
jarzza
Suspended due to non-functional email address
|
8. kesäkuuta 2004 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko sulla käytössä Norton IS,se jumittaa koneen tarkistuksillaan P2P latauksisssa, varsinkin Torrentin kautta.
|
MaxPaine
Suspended due to non-functional email address
|
8. kesäkuuta 2004 @ 19:36 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeilepa ladata torrentteja shareazalla...
|
69er
Newbie
|
9. kesäkuuta 2004 @ 11:29 |
Linkki tähän viestiin
|
On Norton AV mutta ei ole siitä kiinni..
En ole koneeseen tehnyt oikeastaan mitään, muuton jälkeen siis vaan lakkas toimimasta.
Ei tuo shareaza ollut oikein hyvä torrenteille.
Onko muita ideoita????
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2004 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Torrent on aika rankka nettiyhteydelle ja aiheuttaa suurella määrällä yhtäaikaisia yhteyksiä Half-duplex yhteydelle varmaan ongelmia. Jos rajoitat uploadia vaikka 3/4 osaan niin vois ruveta skulaa.
|
69er
Newbie
|
9. kesäkuuta 2004 @ 13:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, niin luin edellisistä ketjuista ja koitin heti. Tällä hetkellä maxupload on 10k. Tiputan vieläkin...
Hyvin tämä taas hetken toimii 57k download / 9.8 k upload. No kohta kaatuu.
|
tennari
Member
|
9. kesäkuuta 2004 @ 13:46 |
Linkki tähän viestiin
|
En oikein tykkää tuosta ideasta tiputtaa uploadia noin alas...
Onneksemme emme kaikki toimi noin kun ongelmia ilmenee. Loppuis latailut...
Ehdottaisin ennemmin, et kokeilisit alkuun vaikka abc:tä (pingpong-abc.sourceforge.net/download.html).
|
69er
Newbie
|
9. kesäkuuta 2004 @ 18:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Käytän kokoajan abc:tä, se kun tuntuu parhaalta. Ja pidän kyllä torrentit auki pari tuntia valmistumisen jälkeen...
Mikä ihme voi aiheuttaa koko koneen kaatumisen, ei siis vaan katko nettiyhteyttä???
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2004 @ 10:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: En oikein tykkää tuosta ideasta tiputtaa uploadia noin alas...
Onneksemme emme kaikki toimi noin kun ongelmia ilmenee. Loppuis latailut...
Saahan sitä uploadia jatkaa latauksen valmistuttua. Aika monessa paikassa vaaditaan 1:1 jakosuhde jotta voi jatkossa käyttää samaa palvelua.
|
DasViper
Member
|
10. kesäkuuta 2004 @ 10:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun se kaataa koneen, niin jämähtääkö se, resettaako vai heittää blue screeniä?
Jos se jämähtää, niin tuleeko se vain BitTorrentilla vai kaikilla P2P-ohjelmilla?
Mullakin tuntuu olevan sama ongelma, mutta minulla se tekee sen kaikissa P2P-ohjelmissa ja nettipeleissä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2004 @ 10:43
|
69er
Newbie
|
10. kesäkuuta 2004 @ 12:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Kone siis käynnistyy uudelleen ilman turhia varoituksia. Sama kuin reset-nappia painais..
Koitanpa laittaa uploadit vielä nollaan.
|
69er
Newbie
|
10. kesäkuuta 2004 @ 17:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt näyttää hyvältä. Pyörinyt jo 4 tuntia ilman ongelmia.
Upload kun on n. 3k niin pysyy kone pystyssä, siitä ei pysty nostaan. Toivottavasti ei vaan tuu bannia trackereilta, download kun hipoo 60k.
|
deTag
Junior Member
|
18. kesäkuuta 2004 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Pahoittelen että kaivan näin vanhan aiheen esille (jopa 8 päivää) mutta minulla on ollut jo jonkin aikaa samantyylinen ongelma:
Kone kaatuu muutaman minuutin päästä kun olen käynnistänyt joko Soulseekin tai WinMX:n. DC++ toimii kyllä moitteetta miten pitkään tahansa. Kone siis hyytyy, se ei resetoi itseään vaan kaikki ohjelmat muuttuvat "ei vastaa"-tilaan ja lopulta ruudulla ei liiku mikään muu kuin hiiri. Eipäilen ongelman ytimeksi ZoneAlarmia mutta ei auttanut vaikka laskin suojaustason mediumiin. Koneessa oli aiemmin esiasennettu Nortonin palomuuri- ja virustorjuntaohjlmista, niiden aikana kaikki toimi mainiosti sekä jonkin aikaa myös uusilla virus- ja firewall-softilla. Nyt vaan ei pelitä.
Käyttis on WinXP Home Edition, ZoneAlarm, AntiVir, Sonera ADSL 512/512. 2.8gHz Celeron ja 512Mt muistia. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa. Käyttäisin musiikin hakuun mielelläni jotain muuta kuin DC++:aa..
|
piiska
Senior Member
|
18. kesäkuuta 2004 @ 13:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla oli aivan sama ongelma ja sen aiheuttaa juuri tuo mainitsemasi ZoneAlarm (siis versio 5.xx). Hommaa joku muu palomuuri-softa niin alkaa varmasti pelitämään. Itse latasin Sygaten palomuurin.
|
deTag
Junior Member
|
19. kesäkuuta 2004 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia, nyt ainankin Soulseek toimii mainiosti ladattunani juuri tuon Sygaten palomuurisoftan.
|
Mainos
|
  |
|
Homeri
Inactive
|
7. heinäkuuta 2004 @ 02:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitoksia miljoonasti!!!!!
Tosiaan mulla oli sama ongelma, että kaikki toimi ennen vallan mainiosti (soulseek,bittorrent ym.ym.) Mutta yht'äkkiä alkoi jumitus. Zone alarmin syytähän se oli. Sygate autto!!
|