Mikä dvd-levy on yhteensopiva LG 4081b:n kanssa?
|
|
citizenx
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2004 @ 23:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Hei,
Tilasin juuri koneeseeni polttavan dvd-aseman - LG 4081b:n.
Lueskeltuani tässä nyt 3 tuntia erinäköisiä foorumeita, olen koko ajan vain entistä epätietoisempi mikä dvd-levymerkki mahtaa olla yhteensopiva em. polttavan aseman kanssa.
Haluaisin tietää vain yhden suht edullisen merkin, niin se riittäisi minulle vastaukseksi.
Tarkoitus olisi katsella noita poltettuja dvd-levyjä muutaman vuoden vanhalla LG DVD4750 merkkisellä pöytäsoittimellani.
Foorumien viestien perusteella en oikein uskalla enää ostaa juurikaan mitään.
http://www.dvd-netti.com/lg_gsa-4081b_tests/index.php -sivulla on lueteltu muutama levymerkki mutta en löydä kyseisiä merkkejä saksalaisista/englantilaisista liikkeistä, joista ajattelin levyjä tilata. Toisaalta osa noista merkeistä on tituleerattu jätteeksi erinäisissä foorumikirjoituksissa.
Jos sinulla on saman merkkinen asema, voisitko kertoa mikä levy on toiminut hyvin.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2004 @ 03:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on käyttökokemuksia LG4040B:stä (astetta vanhempi malli), ja se on niellyt mukisematta kaikki tähän esti sille esittelemäni levyt.
Käytössä on ollut Verbatimiä, TDK:ta, Sonyä sekä nippu erilaisia, nimettömiä DVD-R ja DVD+R -levyjä Saksasta. Ainoastaan Intenson levyistä on joskus pientä harmia ollut.
Kannattaa ensin kuitenkin ostaa (tai lainata) 1kpl DVD+R ja 1kpl DVD-R jotain laatumerkkiä, jotta saat selville tukeeko pöytäsoittimesi kumpaakin formaattia.
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2004 @ 03:12 |
Linkki tähän viestiin
|
--
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. kesäkuuta 2004 @ 03:12
|
Member
1 tuotearvio
|
9. kesäkuuta 2004 @ 03:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
CygnusX
Suspended due to non-functional email address
|
9. kesäkuuta 2004 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni seuraavanlaisia kokemuksia:
Ritek G04 printable,mikään asemalla polttamani levy ei toimi pöytäsoittimissa(kolmea eri merkkistä/ikäistä soitinta kokeiltu),jossain vaiheessa kuva alkaa AINA pikselöitymään/nykimään,yleensä n.tunnin playbackin jälkeen.Poltto tehty 2x nopeudella.
Vastaavasti TDK 4X hopeaharmaa-pintaiset levyt ovat kaikissa samoissa soittimissa toimineet moitteetta,samoilla parametreilla ja ohjelmilla poltettu.Syy siis täytyy löytyä aihioista ja/tai niiden yhteensopivuudesta kyseisen aseman kanssa.
Asema ei suostu aina lukemaan edes itse polttamiaan Ritek-levyjä.Nuo testilevyt tilattu kahdesta eri lähteestä.
|
citizenx
Junior Member
|
10. kesäkuuta 2004 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Peruin tilaukseni ja päätinkin tilata NEC ND-2500:en.
Ei löytynyt noita edullisia polttomedioita oikein tuolle LG 4081b:lle parin päivän etsinnöillä, joten luovutin. NEC:lle tuntuu olevan enemmän.
|
Mainos
|
|
|
Zombie2
Suspended permanently
|
14. kesäkuuta 2004 @ 13:26 |
Linkki tähän viestiin
|
CygnusX,luin jostain että Ritek G04 toimii varmimmin kun polttaa 4x nopeudella