User Käyttäjä Salasana  

perjantai 1.8.2025 / 22:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bittorrent
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bittorrent
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dude84
Suspended permanently
_
10. kesäkuuta 2004 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikki kehuvat sitä, mutta eikö sen idea ole aika huono?

Koska sillä ei löydä sourceja?
Todella tyhmä systeemi että voi jakaa vain sitä mitä itse imuroi.

deli
Junior Member
_
11. kesäkuuta 2004 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
??????????????????????????
Juoppo
Suspended due to non-functional email address
_
11. kesäkuuta 2004 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HEEH HEH and i taugth im slowly
Juoppo
_
11. kesäkuuta 2004 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TYPO=)
Senior Member

5 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2004 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Kännattaa varmaan vähän perehtyä lisää!!
Ohjelma on sitäpaitsi tosi hyvä.
http://pingpong-abc.sourceforge.net/download.php
Senior Member

47 tuotearviota
_
11. kesäkuuta 2004 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä löytyy käyttö- ja asennusohjeet.
http://keskisormi.no-ip.org/forum/forum_posts.asp?TID=25&PN=1
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. kesäkuuta 2004 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa varmaan tutustuu muihinkin clientteihin kun siihen "aitoon alkuperäseen". Kyllä tolla ABC:llä ainakin voi jakaa muitakin kun sitä mitä imuttaa. Bittorrentilla saa aina mitä mitä haluaa eli ei feikki tiedostoja jaossa, lisäksi se on useinmiten erittäin nopea.
Senior Member
_
14. kesäkuuta 2004 @ 06:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei löydä sourceja, ei niin, ite pitää ettiä.. :D
(google on aika hyvä hakukone)
(altavistakin toimii nykysin kiitettävästi taas)

Eihän tuolla torrentilla ihan kaikkea löydäkkään, vaan nopeemmin sille näkyy tulevan uutta ladattavaa (siis ladattavaa mitä _haluis_ lataa) ku kerkee lataamaan..
Member
_
22. kesäkuuta 2004 @ 05:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun jakajia on esimerkiksi 5 enemmän kuin lataajia, on bittorrent nopeampi kuin monet muut p2p ohjelmat. ainakin olen itse todennut sen parhaaksi ohjelmaksi. latailen juuri elokuvaa jossa jakajia on 15 ja lataajia lisäkseni 1 nopeus on 52kb/s ja yhteys on 512/512.
ja sitä paitsi. jos lataa ns."virallisilta" sivuilta, saa aina mitä haluaa eikä tule mitään paskaa koneelle.
tai ainakaan en ole tällaista vielä kokenut.
piiska
Senior Member
_
22. kesäkuuta 2004 @ 08:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on bittorrentis sellanen ongelma, että vaikka mitä yrittäis niin se lataus lähtee aina pausetuksen jälkee alusta.
Mainos
_
__

_
vonni
_
22. kesäkuuta 2004 @ 12:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo. lukekaa ne käyttöohjeet ja käyttäkää googlea niinkuin minäkin. alussa imutti vaan max. 30 KB/s, mutta pienen perehtymisen jälkeen 210 KB/s down ja
75KB/s up. Ei se ole vaikeata. 1/1 ratio.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bittorrent

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy