CSS-suojauksen ohitus?
|
|
Junior Member
|
17. kesäkuuta 2004 @ 12:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Moikka!
Aiemmin olen voinut tehdä ostamistani elokuvista varmuuskopioita. Mutta nyt kun koneessa ei ole enään DVD RegionFree ohjelmaa (ostettu ohjelma, mutta kovalevyn formatoinnin jälkeen kun latasin ohjelman ei enään hyväksynyt minun koodiani, vaikka ohjelman myyjä lupaa elinikäisen päivityksen, eikä vastaa sähköposti kyselyihini) kopiointi ei DVD X Copy XPRESS ohjelmalla enään onnistunutkaan, ilmoittaa ettei kyseinen ohjelma pysty poistaan suojausta. Onko nimenomaan kysymys siitä että tuo DVD RegionFree tuon CSS-suojauksen poisti ja varmuuskopion pystyi tekemään. Jos näin on tarvin siis uuden ohjelman joka CSS:n ohittaa, onko mahdollisesti ilmais ohjelmia vai tarviiko pistää ekejä likoon.
Antakaa amatöörille vinkkejä.
|
kokooja
Member
|
17. kesäkuuta 2004 @ 13:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
17. kesäkuuta 2004 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Sain pelittään kun imuroin ohjelman joka poistaa css-suojauksen levyltä. Ohjelma on DVD43, ja ilmainen. Maksullisia vastaavia ovat edellä mainittu DVD RegioFree ja AnyDVD.
|
1ecu
Member
|
18. kesäkuuta 2004 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Apasra, tarvitsit NIMENOMAAN lennossa toimivaa purkajaa, vai? Olen nimittäin kokeillut AnyDVD:tä ja joiltain uudemmilta levyilta se ei olekaan pystynyt poistamaan kaikkia suojauksia. Uusimmat ripperit taas eivät ole pettäneet *koskaan*.
Olen kokoojan kanssa siis samoilla linjoilla siinä, että varmimmmin onnistut varmuuskopioinnissa rippaamiseeen "keskittyvällä" ohjelmalla, vaikkapa juuri DVD Decrypterillä (taitaa olla suosituin nykyään ja itsekin käytän) tai Smart Ripperillä.
|
Junior Member
|
18. kesäkuuta 2004 @ 16:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vastauksistanne, tarvinnee viritellä.
|
Jaahas
Suspended due to non-functional email address
|
19. kesäkuuta 2004 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu tuo DVD Decrypter on aika hyvä ja helppokäyttöinenkin,DVDShrinkistä en itse tajunnu mitään. :)
|
1ecu
Member
|
19. kesäkuuta 2004 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis eihän Shrink mikään varsinainen ripperi ole vaikka se näin toimiikin 'kutistaessaan' levyn sisältöä mahtumaan DVD±R:lle. Toisaalta Decryptillä et voi "muuta kuin" ripata ja/tai polttaa.
|
DVDR(W)
|
20. kesäkuuta 2004 @ 06:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Siis eihän Shrink mikään varsinainen ripperi ole
No kyllähän se sisältää myös tuon kopiointisuojausten purun, mutta se ei toimi aina. Siksi DVD Decrypter tai vastaava on hyvä olla varmuuden vuoksi.
|
1ecu
Member
|
20. kesäkuuta 2004 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Laina itseltäni:
Quote: ...vaikka se näin toimiikin...
Elikä tätähän DVDR(W) juuri tarkoitinkin, Shrink MYÖS rippaa - vaihtelevalla menestyksellä. Vai onko ohjelma VARSINAISESTI ripperi? Mielestäni ei ole (makuasia?).
|
D-broke
|
20. kesäkuuta 2004 @ 12:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Region killer- softa on ilmanen ja se on lähes samanlainen ku regionFree:kin ja sillä saa myös aluekoodit suht helposti ohitettua.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. kesäkuuta 2004 @ 12:53
|
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2004 @ 11:17 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt sitten käytän DVD Decrypter ohjelmaa leffan kovolle rippaamiseen. Mutta entäs tästä eteenpäin kuin leffa on ylipitkä DVD-R levylle, millä sen kutistan, käykö siihen toi mun DVD X COPY XPRESS vai DVD Shrink vai joku muu.
Region killer ohjelmaa joku tuolla mainosti, mutten enään mistään löytyänyt.
|
DVDR(W)
|
20. heinäkuuta 2004 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
20. heinäkuuta 2004 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
vakuuttavan näköinen tuo sun laatima lista ohjelmista ja oppaista. Thänks!
|
Mainos
|
|
|
DVDR(W)
|
23. heinäkuuta 2004 @ 22:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: vakuuttavan näköinen tuo sun laatima lista ohjelmista ja oppaista. Thänks!
No problemo :) Sinne vois muuten kaikki halukkaat pistää lisää linkkejä uusiin oppaisiin, joita ovat löytäneet netin syövereistä...
|