Näin asennat iOS 5:n ilmaiseksi iPhone 4:ään tai iPhone 3GS:ään
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 8 kesäkuuta, 2011
Apple-fanboy Mert Erdir on keksinyt keinon, jolla kehittäjille tarkoitetun iOS 5 beta -käyttöjärjestelmän voi asentaa omaan iPhone 4- tai iPhone 3GS -älypuhelimeen ilman 99 dollarin lisenssimaksua. Jokainen innokas kokeilija tekee sen täysin omalla vastuulla. Pahimmillaan asennus voi jäädä jumiin kesken kaiken ja downgradeaus iOS 4:ään ei onnistu, jolloin jäät ilman puhelinta.
Alla esitetty ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
amdnow
Newbie
1 tuotearvio
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
"Kohta 7. Soita hätäpuhelu..."
Voin kuvitella että hälytyskeskukset tykkää tästä kohdasta "juu eikun mää tässä häkkäilen mun iphonea auki. ei mitään hätää"
|
Samsah
Newbie
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse mietin samaa, hirveä spämmi tulossa hätäkeskukseen :D
|
Senior Member
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimiikos "soita hätäpuhelu" jos ei ole kenttää?
|
admins
Suspended due to non-functional email address
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kannattaisiko odottaa oikeaa versiota?
Kannattaa kokeille toimiiko 911 tai 999 hätänumerot
|
Samsah
Newbie
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:39 |
Linkki tähän viestiin
|
"Kannattaa kokeille toimiiko 911 tai 999 hätänumerot"
Ohjaa tietääkseni ne 112.
|
Hmmmh
Senior Member
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei todellakaan kannata asentaa tuota betaa puhelimeen jota aikoo päivittäin käyttää. Apple tietää että kyseisessä softassa on vielä paljon bugeja ja toimintoja jotka eivät vielä ole toiminnassa/valmiita ja siksi sitä kutsutaan betaksi. Tuo versio on tarkoitettu ohjelmoijille jotka haluavat testata ohjelmiensa toimintaa uudessa versiossa. Applelle on turha mennä valittamaan mitään jos asentaa tuon ja tekstiviestit tai puhelut ei toimi kunnolla. Kiva odottaa syksyn viralliseen julkaisuun, että saa puhelimensa taas toimintaan.
|
Senior Member
38 tuotearviota
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Hiukan on kyseenalaset ohjeet..
|
JoniR1991
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässäpä teille vähän faktaa..
Kohta 7. --- Hätäpuhelua ei tarvitse soittaa... Riittää, että on siinä puhelinnumerovalinta ruudussa. Aika hassusti Pitkänen kirjottanu. Tollee ei sanota ees missään englanninkielisellä sivulla.
Sain itse toimimaan iOS 5 Iphone 4ssa, mutta miinuspuolena siinä on, että puhelin ei tämän jälkeen löydä verkkoa / operaattoria. Ei kannata asentaa, jos haluaa puhelin ominaisuutta käyttää... Muuten toimii.
Itse downgradesin 30 min myöhemmin takaisin 4.3.3 versioon.
|
JoniR1991
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2011 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässäpä teille vähän faktaa..
Kohta 7. --- Hätäpuhelua ei tarvitse soittaa... Riittää, että on siinä puhelinnumerovalinta ruudussa. Aika hassusti Pitkänen kirjottanu. Tollee ei sanota ees missään englanninkielisellä sivulla.
Sain itse toimimaan iOS 5 Iphone 4ssa, mutta miinuspuolena siinä on, että puhelin ei tämän jälkeen löydä verkkoa / operaattoria. Ei kannata asentaa, jos haluaa puhelin ominaisuutta käyttää... Muuten toimii.
Itse downgradesin 30 min myöhemmin takaisin 4.3.3 versioon.
|
Haksu
Junior Member
|
8. kesäkuuta 2011 @ 19:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Todennäköisesti ei tartte kikkailla jos omppu on rekisteröity aplelle itunesin kautta,tuo ios 5 beta ei siis suostu asentumaan ennenkuin udid on rekisteröity applen sivuille?
|
Lihamuuri
Newbie
|
2. elokuuta 2011 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Apple ilmoittaa, että syksyllä julkaistava ohjelmistopäivitys iOS5 on ILMAINEN. Jos näin on, kandee venata virallista päivitystä.
|
Mainos
|
  |
|