Microsoft tiputtamassa Dolby-tuen seuraavasta Windows-versiosta
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 15 elokuuta, 2011
Äänitekniikkaa kehittävä Dolby Labs kertoi viime viikolla pitämässään sijoittajapuhelussa, että Microsoft on aikeissa tiputtaa Dolbyn kehittämät pakkaustekniikat Windowsin seuraavasta versiosta.
Microsoftin päätös on yhtiön kannalta kohtalainen takaisku, sillä Microsoftin maksamat lisenssimaksut ovat muodostaneet runsaat kymmenen prosenttia koko yhtiön liikevaihdosta viime vuosina. Uutisten ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
JUHAX69X
Newbie
|
15. elokuuta 2011 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
No just. Eka kertaa näen uutisen, että ohjelmistotalo "huonontaa" omaa tuotettaan. Niin sitä pitää taas, MS? Eipä onneks heilauta mua. Minulle Media Center on ollut täysi turhake koneessa tähänkin asti. Muilta softavalmistajilta on saanut, ja saa jatkossakin, huomattavasti toimivampia toistosoftia.
What doesn´t kill you, leaves a scar...
|
yourJoost
Suspended due to non-functional email address
|
15. elokuuta 2011 @ 14:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyll tua Winnin Media Center on hjyvä ja toimiva ohjelma. Voi käyttää moneen toimintoon, kuten teeveen katteluun, musaan, vireoitten kattelun jne.
Toivottavasti tua Dolby siin viäl tulee muassa.
Tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
|
AfterDawn Addict
8 tuotearviota
|
15. elokuuta 2011 @ 14:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JUHAX69X: No just. Eka kertaa näen uutisen, että ohjelmistotalo "huonontaa" omaa tuotettaan. Niin sitä pitää taas, MS? Eipä onneks heilauta mua. Minulle Media Center on ollut täysi turhake koneessa tähänkin asti. Muilta softavalmistajilta on saanut, ja saa jatkossakin, huomattavasti toimivampia toistosoftia.
Mitä ihmettä oikein selität. Ei sitä Microsoftin tarjoamaan Dolby dekooderia kannata muutenkaan käyttää. AC3Filter tai vastaava ilmainen tilalle.
E: WMP/yms. käyttävät directshow-filtereitä. Asentaa vaan minkä tahansa dolbyn dekooderin, niin softat purkaa äänet.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2011 @ 14:17
|
JUHAX69X
Newbie
|
15. elokuuta 2011 @ 15:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xbkrypt0n: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JUHAX69X: No just. Eka kertaa näen uutisen, että ohjelmistotalo "huonontaa" omaa tuotettaan. Niin sitä pitää taas, MS? Eipä onneks heilauta mua. Minulle Media Center on ollut täysi turhake koneessa tähänkin asti. Muilta softavalmistajilta on saanut, ja saa jatkossakin, huomattavasti toimivampia toistosoftia.
Mitä ihmettä oikein selität. Ei sitä Microsoftin tarjoamaan Dolby dekooderia kannata muutenkaan käyttää. AC3Filter tai vastaava ilmainen tilalle.
E: WMP/yms. käyttävät directshow-filtereitä. Asentaa vaan minkä tahansa dolbyn dekooderin, niin softat purkaa äänet.
No just tuota tarkoitin... Sorry huonot sanavalintani...
What doesn´t kill you, leaves a scar...
|
kaarlo1
Junior Member
|
15. elokuuta 2011 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Eihän toi "viihdekeskus 360" osaa pyörittää mitään ja subeistakaan se ei tajua paskaakaan ;) Itellä ihan pelikäytössä vaan.
|
tikte76
Member
|
16. elokuuta 2011 @ 01:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mainos
|
  |
|
Riolucar
Newbie
|
16. elokuuta 2011 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Viihdekeskus joka ei osaa toistaa Blu-ray- levyjä?
|