prodye dvd-r 4x?
|
|
ikimetsä
Suspended due to non-functional email address
|
22. kesäkuuta 2004 @ 12:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin prodye dvd-r 4x ja kokeilin polttaa leffaa
mut ei suostu kuin 2x nopeudelle polttaa mistä tämä johtuu? Olen päivittänyt neron 6 versio mul on lg 4040b poltin missä on firmwaren uusin päivitys!
Ja budget dvd-r 4x se polttaa nopeudella 4x eli ihan ok!
|
jva
Member
1 tuotearvio
|
3. heinäkuuta 2004 @ 17:15 |
Linkki tähän viestiin
|
terse. tilasin minäkin prodye dvd-r levyjä
25 kpl kakkupaketin...
nero6,nec nd-2500, polttaa 4x,
kaikki toiminu mitä tehny.
aseman firmware päivitys auttaa luultavasti
|
tumppa
Junior Member
1 tuotearvio
|
7. heinäkuuta 2004 @ 06:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilanne täytyy vain 'niellä'.
Itselläni sama tilanne ja kieltämättä kyllä ihmetyttää kun aikaisemmat 4x ovat palaneet OK, mutta viimeisin tilauserä ei pala kuin 2x. Onneksi en tilannut montaa ja eihän tämä pidennä polttoaikaa kuin ~10min. Jos tämäkin liikaa, voithan yrittää palauttaa levyt.
Polttohommat näiden 'halpismedioiden' kanssa on arpapeliä, sillä toimittajien tuotantoerissäkin tuntuu olevan eroavuuksia. (tai kukaan ei ole pystynyt esittämään muutakaan selitystä)
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2004 @ 14:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse samoja levyjä polttanu nyt n. 10 dvd:n verran. Asemana Plextor 708 firmware 1.07. Noin puolessa oli virheitä kun poltin 4x ja useimmiten 3.5GB kohdan jälkeen. Että pitänee ilmeisesti poltella 2x tästä lähtien. Firmware 1.06 ei tunnistanu levyjä ollenkaan.
|
Senior Member
47 tuotearviota
|
8. heinäkuuta 2004 @ 14:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä valmistaja koodi levyissäsi on? Minä tilasin Nierlestä merkittömiä 4x palavia DVD-r levyjä. Niissä on valmistaja koodi VDSPMSAB 01. Prodye myy omalla nimellään samoja levyjä, eli mahtaako sinulla olla samoja levyjä? Minulla kyseiset levyt palavat hienosti 4X nopeudella. Asemana on Lite-on ja firmware GSB7.
Valmistajan koodin voit tarkistaa Nerolla tai DVDinfopro:lla.
Edit: Eli minulla on näitä samoja levyjä ilman mitään printtauksi ta prodye tekstejä http://www.mpegit.net/4x_dvd-r/comments.php?id=40
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. heinäkuuta 2004 @ 15:00
|
tumppa
Junior Member
1 tuotearvio
|
10. heinäkuuta 2004 @ 08:27 |
Linkki tähän viestiin
|
|
oh4kju
Junior Member
|
13. heinäkuuta 2004 @ 17:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Kunpa saisikin jotenkin poltettua 2X tai 2.4X, mutta kun Nero ei anna muuta mahdollisuutta kuin 4X. Mistähän tällainen mahtaisi johtua? Asemana NEC ND-2510A (dual layer) ja levynä tämä samainen Prodye Gold 4x. Yleensäottaen ainakin CD-R puolella kultapohjaiset levyt olivat parhaita mitä rahalla sai, mutta nämä DVD-R:t eivät ole kultapohjaa kai nähneetkään.
|
tumppa
Junior Member
1 tuotearvio
|
31. heinäkuuta 2004 @ 17:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Päivitin 4040b A304:ksi ja lähti kiekot palamaan 4x (tai sitten löytyi paketista muutama'kunnollinen')
|
Mainos
|
|
|
spetteri
Junior Member
|
2. elokuuta 2004 @ 21:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni on vastaavan valmistajan levyjä, tosin ne on dvd+r, mutta ei minkäänlaisia ongelmia tähän asti (vajaat sata levyy käryytetty). Asemana nec ND-2500a...eli vaihda plussaan jos ongelmat kasaantuvat sietämättömiksi. ;)
btw, 2.4x oli maksimi nopeus levyille, mutta firmwaren päivitys korjasi ongelman ja nyt levyt käryää jopa 8x ilman ongelmia.
|