HTC:n toimitusjohtaja Peter Chou kertoi Wall Street Journal -lehden haastattelussa, että yhtiö aikoo pysyä uskollisena Androidille Googlen Motorola-kaupan jälkeenkin. Samalla Choun voidaan katsoa kieltäneen, ainakin epäsuorasti, huhut HTC:n omasta käyttöjärjestelmästä.
"Googorolan" jälkeen monia on puhututtanut mitä nykyiset Android-valmistajat aikovat tehdä. Kaupan myötä Googlen on povattu ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
"Lisäksi hän vakuutti, että Google osti Motorolan vain ja ainoastaan patenttien vuoksi. Tällä tavalla hakukonejätti suojelee HTC:tä ja sen kanssa samassa veneessä seilaavia kilpailevien yritysten uhkailuilta" Heh, sitä ei Peter usko itsekkään...
Google on tietysti innovaativisin yritys ja luulen että laajenee koko ajan. Android on hieno järjestelmä, mutta Nokia on kuitenkin puhelimena ykkönen. Käytän molempia systeemejä ja kokemus sanoo että android on kuin tietokone ja nokia kuin puhelin.
@4 Mulla on huawein mokkula ja tää ideos ja sit kaks nokialaista N73 ja 5030 tää pikkunen.
Ideos tahtoo hurista ja katkoa puheluja. Nokialaiset ovat niin sanotusti puhelimia, taas tuolla huaweilla kattelen elokuviakin mökillä, missä ei oo sähköliityntää .
Onhan tuossa Huaweissa kaikki herkut, mutta esim. sen ominaisuus mikäli käyttää GPS:ää päällä, niin syö aika paljon virtaa.
Toisaalta ajatellen niin eihän tuo Acerinkaan akku kestä kuin 1.5 tuntia.
Ikävä vähän tuon Nokian,uranuurtajan viimeaikojen ajat.
Me käytettiin jo 90-luvulla kosketusnäytöllisiä laitteita. Olen vanha armeijan radisti. Ja niissä hommissa oli salaussysteemit totaalisia.
Hyvin kerroit.. että aika näyttää kuin käy...