User Käyttäjä Salasana  

lauantai 21.12.2024 / 20:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > salattujen elämien esittämättömiä jaksoja vuoti verkkoon
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Salattujen elämien esittämättömiä jaksoja vuoti verkkoon
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Salattujen elämien esittämättömiä jaksoja vuoti verkkoon

uutinen julkaistu: 6 syyskuuta, 2011

Suositun suomalaisen Salatut elämät -saippuaoopperan uuden tuotantokauden esittämättömiä jaksoja on vuotanut verkkoon. Iltalehden mukaan hakkerit laittoivat nettiin jakoon tämän ja ensi viikon jaksoja. MTV Median verkkojohtaja Henrik Laineen mukaan he tietävät jo ketkä ovat tämän viikon alussa tapahtuneen vuodon taustalla. Yhtiön mukaan linkkejä tiedostonjakopalveluihin on jaettu kahden ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Junior Member

6 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2011 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Hakkerit" not

Junior Member

1 tuotearvio
_
6. syyskuuta 2011 @ 23:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienosti Iltalehti mainostaa.
deadflame
Junior Member

15 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2011 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulin juttua et joku randomi pulliainen kokeili vain katsomossa eri www-osoitteita. Pariin tuntiin oli löytänyt jo viikon jakson. Eihän siinä mitä :)
Senior Member
_
7. syyskuuta 2011 @ 00:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, "vuotivat" nettiin... "hakkerit" asialla.... hahahahahaaaa. Ovat sitten Suomessakin ottaneet tämän tyylisen mainonnan käyttöön. Olisi virkistävää, jos täällä pohjolassa joskus keksisivät ihan oikeasti itse mainostempauksia joita ei olisi käytetty ulkomailla jo iät ja ajat.

Jäämme odottamaan, koska esim. Atrian työntekijä "unohtaa" uuden grillimakkaran prototyypin lähibaarin narikkaan....
Senior Member

11 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2011 @ 00:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti trooper78:
Heh, "vuotivat" nettiin... "hakkerit" asialla.... hahahahahaaaa. Ovat sitten Suomessakin ottaneet tämän tyylisen mainonnan käyttöön. Olisi virkistävää, jos täällä pohjolassa joskus keksisivät ihan oikeasti itse mainostempauksia joita ei olisi käytetty ulkomailla jo iät ja ajat.

Jäämme odottamaan, koska esim. Atrian työntekijä "unohtaa" uuden grillimakkaran prototyypin lähibaarin narikkaan....
Eihän tuossa makkarassa mitään jännää ole. Itse odotan makkaran avaamisvideoita jotta näen minkä tehoisia mausteita se sisältää.

Mutta leikki sikseen. Ihmeen tyhmiä kyseiset henkilöt kyllä on. Suomi on sen verran pieni maa että tuollaisessa on aika iso kiinnijäämismahdollisuus ja kuka ottaa riskiä saada rikosrekisteriä jonkun tyhmän saippuaoopperan takia?
Member

3 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2011 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh, ihmettelenpä vain että mistä ne ny tietää ketkä tämän takana jos rikos ilmoitusta ollaan tekemässä?
Vai onko mtv3 it porukka mc gyvereitä ku hoitaa nämä itse. Nii jos tiety on omaa porukkaa....

Mainoskikkaa itekki epäilen.

Hä, en mä mitää tiedä!!! joten älä kysy....

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. syyskuuta 2011 @ 07:29

pkaksp
Moderator
_
7. syyskuuta 2011 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tekijän tarvitse tiedossa olla rikosilmoitusta tehdessä. Poliisihan sen sitten selvittää kuka on vastuussa.

Itse uutisesta olen samaa mieltä kuin muutkin. Nykyäänhän kaikki "vuotaa" nettiin tavalla tai toisella. Oikeasti tuo osoittaisi todellista ammattitaidottomuutta jos materiaali pääsisi verkkoon ennen julkaisua.
Mainos
_
__

_
Onkonoin
Member
_
7. syyskuuta 2011 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai kukaan järjissään oleva ihminen wareta tollasta paskaa.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > salattujen elämien esittämättömiä jaksoja vuoti verkkoon

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy