User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 18:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > facebookin kohuttu ominaisuus viimein käyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Facebookin kohuttu ominaisuus viimein käyttöön
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Facebookin kohuttu ominaisuus viimein käyttöön

uutinen julkaistu: 15 joulukuuta, 2011

Facebook kertoo yhtiön blogissa, että pitkään suunnitteilla ollut ja paljon keskustelua herättänyt Timeline-toiminto on viimein virallisesti käytössä. Timeline laittaa käyttäjän oman profiilisivun kokonaan uusiksi. Koko käyttöhistorian paljastavan aikajanan avulla voi nopeasti tarkastella mitä kukin on julkaissut Facebookissa esimerkiksi kolme vuotta sitten heinäkuussa. Pelkkien ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Member
_
15. joulukuuta 2011 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulle toi tuli itsestään pari viikkoa sitten käyttöön.
Member
_
15. joulukuuta 2011 @ 18:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ideuut:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:

sä ootki idiootti joka käyttää FBtä

Anna sit pusu...
johtaja59
Senior Member

4 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla tuo ei taasen ole vielkään käytettävissä, vaikka muilla näyttäisi olevan
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2011 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti johtaja59:
Minulla tuo ei taasen ole vielkään käytettävissä, vaikka muilla näyttäisi olevan
Kävitkö klikkaamassa sen käyttöön tuossa uutisen lopussa olevan linkin kautta?
mjk
Senior Member

2 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ideuut:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonir21:

sä ootki idiootti joka käyttää FBtä

Juu olin aikaan siellä ... mutta sitten huoamsin että eipä ole moiselle pas....käyttöä :p

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
Member

8 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollut tuo käytössä jo muutama kuukausi, varsin turha. Mutta samapa tuo, kun en muutenkaan enää Facebookia juurikaan käytä. Google+ on paljon parempi :)

Tietokone: Pöytäkone on pakettikone (Windows 7) ja kannettava on Acer Aspire 7520 (Windows Vista) | Kännykkä: Nokia C6-01 | Digiboksi: Topfield TF 5100PVRt | TV: Hitachi 32LD6600
sheikki_
Junior Member
_
15. joulukuuta 2011 @ 19:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin siis jos ei ota itse sitä käyttöön, voiko silti muut nähdä oman timelinen?
Senior Member

13 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ainakin pidän tuosta, ihan kiva että vieläkin voidaan uudistaaa sivua noin hienosti! :)
Senior Member

11 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onneksi en kuulu tuonne.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
endo12345
Junior Member
_
15. joulukuuta 2011 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sheikki_:
niin siis jos ei ota itse sitä käyttöön, voiko silti muut nähdä oman timelinen?
Voi, koska sinulta ei kysytä otatko sen käyttöön vai et, tulee sinulle jokatapauksessa jossain vaiheessa :)
Member

10 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 23:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jepjep, joko nyt sit? Itse käyttänyt yli kaksi kuukautta tätä ja ollu kyllä tyytyväinen huomattavaan selkeyden lisäykseen.

3DMark05: 27858, 06: 21477, Vantage: 18882 | Intel core i7 860 3.22GHz | G.Skill 8Gb 1600MHz | Nvidia GeForce GTX 295 | Asus P7P55D Deluxe | LC Power 850W | 2TB Seagate, LaCie | Logitech G19 | Roccat Kone [+] | Roccat Kave 5.1 Headset | BenQ 24"+ LG 19" | Thermaltake Soprano Dx | JVC-RX-5060 @5.1 | Boston Acoustics 12", Pioneer, Philips |
JuhaW
Member

5 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2011 @ 23:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mielestäni huomattavasti vanhempaa epäselvempi ja rumempi koko sivu. IMO alkaa pikku hiljaa mennä oikeasti maku tosta FB:sta. Kaikkihan aina sanoo lähtevänsä pois facesta, mutta sitten palaakin takaisin. Itse olen pikku hiljaa harkinnut oikeasti sieltä lähteväni. Kyllä ne muut tulee Google+:aan, kun et vaan mene enää sinne Faceen. Ja iOS:n Facebook softakin niin v.... hidas ja buginen pas.... et ei jaksais enää. Google+:ssan oma vastaava sovellus 10xparempi.
Senior Member

17 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2011 @ 00:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
facebookis on kaikki mun ystävät!! ei koskaan voi liittyä..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. joulukuuta 2011 @ 00:22

Junior Member
_
16. joulukuuta 2011 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Google + on hyvä, mutta täysin turha ilman ihmisiä. Kukaan ei jaksa vaihtaa sinne. Ja tuo FB vs Google+ on loputon väittely. Grow up.
mjk
Senior Member

2 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2011 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Normaali_ihminen:
Sairas uudistus sairaille ihmiseille, joilla on tarve levitellä tietoja itsestään tuntemattomien nähtäväksi...
Juuri näin...

Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
Newbie
_
16. joulukuuta 2011 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2016 @ 16:58

Mainos
_
__

_
JuhaW
Member

5 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2011 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Normaali_ihminen:
Sairas uudistus sairaille ihmiseille, joilla on tarve levitellä tietoja itsestään tuntemattomien nähtäväksi...
Ei kai ny sentään tuntemattomille? Ei mullakaan oo, kuin ainoastaan ne, joiden kanssa olen tekemisissä. Muutenhan se ois aika tyhmää. No onhan niitä tyhmiä ihmisiä aika paljon...
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > facebookin kohuttu ominaisuus viimein käyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy