Skyrimistä Steamin historian nopeiten myyty peli
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 19 joulukuuta, 2011
Bethesdan marraskuussa julkaisema Skyrim on myynyt ennätyksellisen hyvin ja yhtiön mukaan peliä on toimitettu jälleenmyyjille jo 10 miljoonaa kappaletta.
Myynti on ollut erityisen vilkasta PC-alustalla ja Skyrim on jo saavuttanut digitaalisten kopioidensa osalta kaikkien aikojen myyntiennätyksen. Suuri osuus digitaalimyynnistä on tapahtunut Valven Steam-palvelun kautta.
"Skyrim on ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
19. joulukuuta 2011 @ 17:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: mikä tekee siitä yhden kaikkien aikojen menestyneimmistä usealle alustalle julkaistusta pelistä Battlefield 3:n ja CoD: MW3:n rinnalle.
Toivotaan, että BF3 ja CoD ottavat nuolet polviinsa...
|
Jzw
Junior Member
|
19. joulukuuta 2011 @ 18:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Bethesda ymmärtää PC-pelaajia
No tuota on ehkä vähän vaikea sulattaa paikoitellen kökön käännöksen (kamala konsolikäyttöliittymä, huono tuki moniydinprossuille/suurelle muistimäärälle). Toisaalta harva noista isoista peleistä/pelifirmoista tukee esim modaamista yhtä avoimesti ja hyvillä työkaluillakin.
|
Newbie
|
19. joulukuuta 2011 @ 22:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Skyrim PC-peli? No jaa-a, aika kakka konsolikäännös huonoilla valikoilla ja bugeilla. Mutta selvästi parempi konsolikäännös verrattuna vaikka bf3:een. Modituki on yksi isoimmista jutuista ainaskin mulle.
|
Markeli
Junior Member
|
20. joulukuuta 2011 @ 01:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qeetz: Skyrim PC-peli? No jaa-a, aika kakka konsolikäännös huonoilla valikoilla ja bugeilla. Mutta selvästi parempi konsolikäännös verrattuna vaikka bf3:een. Modituki on yksi isoimmista jutuista ainaskin mulle.
Vai että selvästi parempi konsolikäännös? Miten selität sen, että bf3 pyörii napit kaakossa se 50fps kun taas skyrim 40fps? Muutenkin välillä pätkii kaupungeissa ja valikot tarkoitettu konsoleille. Ja tämä siis i5 2500k:lla @4.5ghz. Jotenkin tuntuu että bethesda ei jaksanut laittaa hd-textuureita ja moniydintukea, koska modaajat lisäävät ne kuitenkin jossain vaiheessa.
Ei siinä mitään, on se skyrim mainio peli silti.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2011 @ 01:34
|
Markeli
Junior Member
|
20. joulukuuta 2011 @ 01:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuplat tuli näin yömyöhään...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2011 @ 01:35
|
roponen
Member
|
20. joulukuuta 2011 @ 07:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Vielä kun pistävät Skyrimin steamin joulualeen tässä joku päivä -75%:lla niin niitä enkkoja ei kukaan rikokaan vähään aikaan.
Hiukan kiinnostaisi myös rikotaanko steamissä paraikaa jonkin sortin ennätyksiä. Portal 2 kun on tänään reilut 7? ja Portal 1:n saa samaan pakettiin euron lisähintaan. Alkaa olemaan hinnat niillä paikkeilla että kannattaa ostaa jo pelkästään hintatason kannatuksen vuoksi.
|
Admin
17 tuotearviota
|
20. joulukuuta 2011 @ 09:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Kovaa kritiikkiä tässä kommenteissa annetaan tuosta toteutuksesta pc:lle. Kumpi versio tässä nyt tulisi sitten hankkia, pc vai konsoli?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2011 @ 09:27
|
Newbie
|
20. joulukuuta 2011 @ 09:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Markeli: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qeetz: Skyrim PC-peli? No jaa-a, aika kakka konsolikäännös huonoilla valikoilla ja bugeilla. Mutta selvästi parempi konsolikäännös verrattuna vaikka bf3:een. Modituki on yksi isoimmista jutuista ainaskin mulle.
Vai että selvästi parempi konsolikäännös? Miten selität sen, että bf3 pyörii napit kaakossa se 50fps kun taas skyrim 40fps? Muutenkin välillä pätkii kaupungeissa ja valikot tarkoitettu konsoleille. Ja tämä siis i5 2500k:lla @4.5ghz. Jotenkin tuntuu että bethesda ei jaksanut laittaa hd-textuureita ja moniydintukea, koska modaajat lisäävät ne kuitenkin jossain vaiheessa.
Ei siinä mitään, on se skyrim mainio peli silti.
Kyllä mulla ainaskin mulla skyrim pyörii paljon paremmin. Tosin eri rautaakin. Hyviä pelejä silti molemmat.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2011 @ 09:33
|
Lumikki
Senior Member
|
20. joulukuuta 2011 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tulisi mieleenkään ostaa tuota peliä. Syy ei ole pelissä, vaan se että sille vaaditaan toinen ohjelma (Steam) PC:ssä jotta se edes toimisi. Itse en käytä digitaalisia jakeluohjelmistoja, kuten Steam tai Origin. Mutta ei kai minun tekemisillä ole mitään vaikutusta asiaan. Menettivät vain yhden asiakkaan Steamin takia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2011 @ 11:30
|
Mainos
|
|
|