User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 21:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > valtava turva-aukko löytyi gsm-verkoista
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Valtava turva-aukko löytyi GSM-verkoista
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Valtava turva-aukko löytyi GSM-verkoista

uutinen julkaistu: 28 joulukuuta, 2011

GSM-verkosta on löytynyt vakava turva-aukko, joka mahdollistaa minkä tahansa GSM-puhelimen kaappaamisen etänä. Kaappaus mahdollistaa esimerkiksi soittojen ja tekstiviestin lähettämisen maksullisiin huijausnumeroihin. Turva-aukosta kerrottiin Berlinissä järjestettävän hakkeritapahtuman yhteydessä. Saksalaisen turvayhtiön Karsten Nohl kertoi Reutersille, että lyhyessä ajassa voidaan ottaa ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Senior Member

17 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2011 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koskeeko bugelo siis vain gsm verkkoa vai lasketaanko mukaan myös 3g verkossa olevat laitteet?
Member

12 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2011 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei hitto sentään noita kaappauksia.
Mainos
_
__

_
Senior Member

17 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2011 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisiko joku kaapata tai murtaa minut ja minun websivut sekä viedä minun minuuteni + ad tunnarit.. olen ikuisesti kiitollinen sille feikille. EiHÄN se käy tietenkään koska olen käynyt armeijan ja syön lihaa. Enkä kasvata hiuksia tai kiillota kynsiä tai kirjoita 100 minä sanaa minuutissa. xd

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2011 @ 22:19

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > valtava turva-aukko löytyi gsm-verkoista

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy