User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 00:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > clonedvd jätti tekstit pois...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CloneDVD jätti tekstit pois...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tumppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. kesäkuuta 2004 @ 03:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En löytänyt vanhoista viesteistä vastausta, joten kokeillaan näin.

CloneDVD:llä kokosin backup:n (leffa+ 1 ääniraita+ 1 tekstitys) 4.7G DVD-r:lle ja huomasin, ettei backup sisältänyt tekstitystä vaikka tämän olin valinnut. Voiko tähän vaikuttaa se,että itse leffa on pitkä (2,5h) sillä muuta selitystä en keksi tälle..? CloneDVD 'ilmoitti' ennen aloittamista kuvan laadun olevan 'tyydyttävä', eli keltaisella.

Jos tätä -tai tämänkaltaista on jossain jo käsitelty, info tervetullutta.

Jos CloneDVD todellakin toimii näin pitkillä leffoilla, olisiko toista työkalua, jota voisi ajatella pitkien leffojen kanssa? DVDShrink:ä en ole kokeillut, mutta kuuleman mukaan jälki ei ole kovinkaan hyvää..
RaWsHaRk
Member
_
30. kesäkuuta 2004 @ 04:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä ole koskaan tehnyt tuollaista vaikka pidempiäkin leffoja olen sillä tehnyt. kokeile DVDtoONEa, aika laadukas pakkaus ja tosi helppokäyttöinen.
Kyllä se clone periaatteessa laittaa kaiken mitä valitsee, ja pakkaa vaan sitten kuvaa enemmän, ei ominpäin tiputtele pois tekstejä tms, sitä paitsi nuo tekstit vie mitättömän vähän tilaa..
tumppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. heinäkuuta 2004 @ 03:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
kokeile DVDtoONEa,
Aivan loistava SW ! Homma onnistui hienosti! (tosin poltin filut CloneDVD:lla, mutta tämäkin olisi varmaan onnistunut yhtä kivuttomasti DVD2One:lla)

Hieman ihmetyttää kyllä CloneDVDn toiminta. Mielenkiinnosta tein backupn lyhyemmästä leffasta ja taas onnistui niinkuin pitääkin. Ilmeisesti 2,5h on liikaa..

Mielenkiintoista olisikin tietää: Miten pitkiä leffoja CloneDVDn käyttäjät ovat onnistuneet 'backuppaamaan'?
RaWsHaRk
Member
_
1. heinäkuuta 2004 @ 05:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no, itse olen cloneDVDllä (silla alkuperäisellä, muistaaksni versio 1.8.x.x, kakkosen käyttövalikosta en tykännyt vaikka pakkaus kuulemma on parempi) olen vetäissyt ongelmitta "the longest day" -leffan, 180min, ja "Hyvät pahat ja rumat" -161min version.Pientä kuvan pehmenemistä noissa oli, muttei pahaa pikselöintiä eikä tekstityksessä mitään ongelmia.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
1. heinäkuuta 2004 @ 07:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se tekstitys vikahan johtui jostakin bugista mikä käytetyssä clonedvd versiossa oli. Uudemman version koittaminen olisi varmaan auttanut asiaa. Ja tota dvd2one ohjelmaa ei voi kyllä suositella paljon pakattaville leffoille (yli 2 tuntia yleensä) koska sen pakkauslaatu aika surkeaa. Clonedvd 2:lla pääsee jo asteen verran parempaan laatuun. Eikä toi leffan pituus vaikuta siihen toimiiko tekstitykset ja kyllähän sillä ohjelmalla pakkaa vaikka 4 tuntisen leffan onnistuneesti jos vaan sellaisen löytää. Jos hyvää jälkeä pitkille leffoille haluaa helposti niin suosittelisin käyttämään CCE:tä dvd-rebuilderilla. Tältä foorumilta löytyy ohjeet sen käyttöön jos haluaa kokeilla.
Mainos
_
__

_
tumppa
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. heinäkuuta 2004 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
käytetyssä clonedvd versiossa oli. Uudemman version koittaminen olisi varmaan auttanut asiaa.
Varmaan täysin totta. Huomasin oman version olevan 1.3 -jotain, eli päivitystä varmasti kaipaa. Kiitos vinkistä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > clonedvd jätti tekstit pois...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy