Murtazin selittelee: Lumian heikko kysyntä syynä Nokian älypuhelinyksikön myyntiin
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 7 tammikuuta, 2012
Venäläisbloggari Eldar Murtazinin väitettä Nokian aikeesta myydä älypuhelinbisnes Microsoftille siteerattiin laajalti. Uudessa haastattelussa Murtazin yrittää valottaa hänen väitteensä taustoja.
Murtazin antoi haastattelun analyytikko Tero Kuittiselle. Molemmat miehet tunnetaan hyvin kriittisestä ja negatiivisesta suhtautumisesta Nokiaa kohtaan.
Murtazinin mukaan Nokia ja Microsoft ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Tnoi
Suspended due to non-functional email address
|
7. tammikuuta 2012 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuo pelle yksinään on sulattanut nokian osakkeen arvoa varmaan 10e:lla noilla hienoilla mutuiluillaan.
|
Qwerty141
Member
6 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2012 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
^ Ei tulisi varmaan myöskään yllätyksenä se, että luultavasti omana puhelimenasi toimi 3310 jonka sait isältä viime vuonna kouluun pääsy lahjaksi. "SAMSUNG SGSII!!!!!!" taitaa olla sulla märkä päiväuni =)
|
osakkeenomistaja
Newbie
|
7. tammikuuta 2012 @ 12:13 |
Linkki tähän viestiin
|
mikä on älypuhelin? mikä erottaa älypuhelimen ei älypuhelimesta?
mielestäni nokia ei ole vielä valmistanut yhtään älypuhelinta!
lähelle on päästy mutta ace voi jo saavuttaa älypuhelimelle asetettavat "mitat". se on ensimmäinen kapula, jolla olisi oikeesti substanssia neuvottelupöydässä.
ps. ehkä nokia myy nykyiset ja tulevat windows-puhelimet microsoftille... toivottavasti!
t. osakkeenomistaja
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2012 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
@6.
Veit sanat suustani...
|
Nikotiko
Senior Member
3 tuotearviota
|
7. tammikuuta 2012 @ 14:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2012 @ 14:43
|
readyEddy
Member
|
7. tammikuuta 2012 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Pitkästä aikaa positiivisia uutisia Nokiasta. Tällä kertaa Nokia puristaa Ballmeria herkästä paikasta.
Microsoft on panostanut monia kymmeniä miljardeja mobiilikäyttikseen joka ei vieläkään vedä. Sen joko lopetettava tai ostettava WP-linja Nokialta.
Nokia on kuitenkin omavarainen käyttisten suhteen. Se osti norjalaisen systeemin ja huhutaan jostain Meltemistä. Liekö yksi ja sama.
Nokia nousee maailmanlaajuiseen sankariasemaan jos se onnistuu ajamaan Microsoftin taas nurkkaan mobiilimarkkinoilla.
|
OJ_Ghost
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 11:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Ymmärsinkö oikein, että Murtazin koittaa nyt paikat puheitaan, kun ei arvalla osunutkaan oikeaan?
Itse en keksi miksi MS ostaisi Nokian WP-luurien valmistuksen sillä perusteella, että Lumiat olisivat saaneet huonoa palautetta/suosiota ja koska muut valmistajat eivät ole osoittaneet kovaa suosiota WP:tä kohtaan.
Laittaisivat siis omat, mahdollisesti isot rahansa soppaan, jonka ovat omasta mielestään todenneet laimeaksi...
@12
Miten lentokoneen kyljessä oleva mainos eroaa taksin ovesta? Muuten kuin että sen näkee ainakin noin 200 ihmistä enemmän kerrallaan kävellessään kohti kohdetta... Jos menee yli hilseen, niin anna mennä, mutta säästä meidät muut siltä tiedolta.
Ai niin ja onhan niitä mainoksia nykysin talojen katollakin ilma- ja satelliittikuvauksia vartenkin... Mahtaa sukat pyöriä jalassa jo niistä.... :p
|
Mainos
|
|
|
OJ_Ghost
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Heh.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu...01111211&ref=il
"Vaikka blogissa epäilläänkin mainoksen tehokkuutta, koska ?kukaan matkustaja ylöilmoissa ei näe mainosta, kun se lentää taivaalla?, muilta Nokian ja Microsoftin yhteismainoksilta Intiassa on vaikea välttyä."
Pöllöjä ihmisiä, pakko sanoo. Mainos näkyy lentokentällä valtaisan kokoisena ja terminaaleissa pyörii miljoonia ja miljoonia ihmisiä. Lisäksi jo yksi valokuva mainoksesta lentävän tai nousussa olevan koneen kyljessä leviää netissä kuin kulovalkea...Jos ei muuten niin uutissivuilla...
Jo nyt varmuudella kallis mainos ko. lentokoneen kyljessä on saanut varmaan enemmän huomiota kuin paljon halvempi mainos esim. Intialaisen taksin kyljessä... =)
|