HTC:n Titan II haastaa Lumia 900:n 16 megapikselin kameralla
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 9 tammikuuta, 2012
HTC on esitellyt tänään todellista megapikselihirviötä, eli Titan II -älypuhelinta. Markkinoiden ensimmäisestä LTE-tuella varustellusta Windows Phone -älypuhelimesta löytyy 16 megapikselin kamera.
Kamera vakuuttaa monet varmasti megapikseleillään, mutta sen laadun arviointi jää myöhempään ajankohtaan. Lehdistötiedotteessaan yhtiö kuitenkin vakuuttaa panostaneensa kameraan. Siinä on laajakuvalinssi, ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Matsomppi
Junior Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2012 @ 22:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Pikselit ei kerro loppujenlopuksi paljon kamerasta, katotaan ensimmäiset käyttäjien kuvat, niin tiedetään minkä laatuinen kamera lopulta on.
Itse kuitenkin kaipailisin jo useampiin malleihin Xenon-salamavaloja, noilla ledeillä kun ei salamana tee yhtään mitään. Taskulamppuna tietysti toimivat, toisin kuin xenon, mutta ei se kuvauksessa paljoa auta. Tai ainakaan eivät kummoisia ole olleet niissä puhelimissa ole olleet, mitä olen itse päässyt käyttämään.
Katsellaan vielä sitten mitä Nokia lopulta tarjoaakaan, toivotaan parasta ja pelätään pahita.
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2012 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
@1
Näinhän se on, mutta megapikseleillä on iso markkinoinnillinen merkitys. Piisaa on muhkeat speksit ja kuva näyttää puhelimen ruudulla hyvältä.
|
karikivi1
Newbie
1 tuotearvio
|
9. tammikuuta 2012 @ 22:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Tällaisiin laitteisiin on aivan turha tarjota 16 Mpix-kennoja, optiikka riittää noin 8 Megapixiin parhaimmillaan. Pelkkää markkinointikikkailua.
|
epatheman
Newbie
|
9. tammikuuta 2012 @ 23:42 |
Linkki tähän viestiin
|
@6 Itelläni oli N900 josta vaihdoin SGS2:een. Täytyy sanoa että Nokian 5 Mpix kamera zeissin optiikalla hakkasi tämän Samsungin 8 Mpix kameran mennen tullen. Hämärässä kuvaamisesta ei voi puhuakkaan SGS2:n kohdalla. Salama kyllä on Samsungissa paras mitä oon puhelimissa nähnyt. iPhone 4:ään verrattua noin tuplaten tehokkaampi led. Mutta jos kuvaamaan meen niin otan järkkärin mukaan.
|
Tnoi
Suspended due to non-functional email address
|
9. tammikuuta 2012 @ 23:48 |
Linkki tähän viestiin
|
@7
Justiinsa joo. HTC 16 mega pikseliä ei paljoa lämmitä kun optiikka on jostain taiwanilaisesta elmukelmusta tehty ja kaiken lisäksi viikon päästä koko laitos on pölyä ja taskunöyhtää täynnä.
|
jvc007
Newbie
|
10. tammikuuta 2012 @ 00:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2012 @ 02:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Ja puhelimen kylkiäisenä tulee AASI-hattu. Se on HTC:n käsitys asiakkaista kun tarjoaa tuollaista megapikseli perseilyä.
|
3rd_party
Senior Member
3 tuotearviota
|
10. tammikuuta 2012 @ 08:51 |
Linkki tähän viestiin
|
@7 "Hyviä KAMERApuhelimia on muitakin kuin Nokia."
On, mutta Nokiasta on kuitenkin tullut kamerapuhelinten benchmark-valmistaja, oli se sitten ansaittua tai ei.
"Tärkeintä on kuitenkin puhelimen toimivuus ja sen ominaisuudet. Näissä kaikissa Nokia jää kauas Androidien taakse"
Puhutaanko nyt puhelimista vai jostain muusta? Jos puhelimen toimivuudesta puhutaan ihan sen omaa käyttötarkoitusta ajatellen, on Nokia edelleen ehdottomasti parhaita. Jos taas ajatellaan muita ominaisuuksia, niissä on vielä paljon parannettavaa.
"Ja te siellä Nokialla; miten voitte unohtaa FM-lähettimen laittamisen Lumiaan?... Ei kukaan navigaattorin omistava ihminen sitä puhelimen karttapalvelua käytä."
Makuasia sanoi koira kun pallejaan nuoli. Itse en ole tarvinnut FM-lähetintä ikinä, autosta löytyy bluetooth ja stereoplugi, stereoista HDMI ja stereoplugi. FM-lähetin on noiden rinnalla vähintäänkin kömpelö. Sen sijaan navigaattoria olen tarvinnut, TomTomia kun ei jaksa aina kantaa mukana esim. pyöräillessä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2012 @ 08:54
|
akse
Senior Member
|
10. tammikuuta 2012 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mietin kans et ei varmaan kävellessä tuu tomtomia kannettua mukana ulkomailla. Lisäks kun ei aikanaan navigaattoria tullu hankittua niin nyt sitä ei edes tarvitse hankkia kun on hyvä navigointi puhelimessakin.
|
Mainos
|
|
|