Lumia 800 viimein suomalaistenkin ulottuville helmikuun alussa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 11 tammikuuta, 2012
Pitkään odotettu Lumia 800 tulee myyntiin Suomessa virallisesti helmikuun alusta lähtien. Esimerkiksi teleoperaattori DNA aloittaa laitteiden ennakkomyynnin tänään ja ensimmäisten toimitusten luvataan olevan perillä 1.2.
Täysin uusi asia Lumia 800 ei suomalaisillekkaan ole, sillä muutamat verkkokaupat ovat jo aiemmin tilanneet yksittäisiä myytäviä eriä ulkomaisilta toimittajilta.
DNA ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2012 @ 10:40 |
Linkki tähän viestiin
|
näyttäs muillakin olevan tarjolla... Tai ainakin elisa ja sonera mainostaa etusivuillaan.
Hyvä juttu, saattaapi mennä hankintaan. Olen jotenkin tykästynyt tähän Win Phoneen. Olen testaillut jonkin aikaa muiden valmistajien värkkejä, mutta kyllä sen Nokia olla pitää.
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiköhän siitä menestys tule, vaikka osittain WP7 on vielä lasten kengissä, mutta tietyissä asioissa se on kilpailijoitaan edellä.
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 11:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ja Nokiasta vielä sen verran, että suomalainen ainakin ostaa suomalaista. Varsinkin kun on noin tyylikäs puhelin kyseessä. Raudaltaanhan toi ei oo täyttä Nokiaa, mutta eiköhän tulevissa malleissa sekin seikka tule muuttumaan.
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
@5: Kätevämpi ja sujuvampi se on käyttää kuin esimerkiksi Android. Android tökkii, miettii ja pyytelee usein anteeksi ku joku ohjelma kaatuu. Ja se on myös helpommin lähestyttävä käyttöjärjestelmä tavallisen tallaajan näkökulmasta, joka ei tiedä tekniikasta yhtään mitään. Ja nuo sovelluskehitystyökalut on ihan omassa luokassaan.
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
@9: Kyllähän se MeeGo loistava käyttis on. Tällä hetkellä se on paras käytettävyydeltään, mutta MeeGosta on enää turhaa puhua, koska se on kuollut ja kuopattu järjestelmä. Harmillista, mutta totta.
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 13:38 |
Linkki tähän viestiin
|
@6: Sama kommentti on copypastettu useampaan muuhunkin Nokia-aiheiseen uutiseen. Kaveri tahtoo vaan trollata ja provosoida.
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 14:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse asiassa en. Koen pikemminkin tollaiset kommentit huvittavina, sillä tuosta näkee, että tietoa ei ole yhtään, vaan kauhee rage on vedetty itse tehtyjen päättelyjen perusteella :DD
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis @15
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
@9 Ihan käyttäjän näkökulmasta, kun katsoo niin androidi on kyllä käyttömukavuudeltaan jäljessä ja pahasti.
|
Dottt
Newbie
|
11. tammikuuta 2012 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan tuo ollut esim SystemaStoressa jo vähän aikaa 499e
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2012 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä iloo on "innovatiivisesta" käyttöliittymästä kun se on paska ja ruma?
sit mikä helvetti toi on olevinaan kauheen kokoset reunat ja pieni näyttö keskellä? kuka haluaa tommosen halon
ja mitä noi saatanan laatikot on tossa työpöydällä? onko tossa edes työpöytää? mua ainakin ahdistais olla ilman
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
@22: Nyt on kyl vissiin vedetty muutankin kuin pulkkaa... Lue eka aiheesta tarkemmin ja perehdy siihen kunnolla, ennen kuin alat avautumaan. On aika turhaa avautua aiheesta, josta ei mitään tiedä.
|
Mainos
|
|
|
Ranvier
Senior Member
|
11. tammikuuta 2012 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|