User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 00:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > datamart 1-4x dvd-r levyt ja plextor px-708a ongelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Datamart 1-4x dvd-r levyt ja plextor px-708A ongelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
gizm0
Member

4 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2004 @ 04:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei,

Ostin juuri DATAMART merkkisiä levyjä kun sain halvalla. Ongelmana on että plextor asemani pyörittelee levyjä muttei tunnista niitä ollenkaan. Varmaan tuli hukkaostos, mutta jos jollain on ratkaisu ongelmaani niin vastatkaa ihmeessä?
Ainakin tähän mennessä asemani on tunnistanut jos jonkinlaista halpa DVD+/-R levyjä, mutta tämä on ensimmäinen missä tuli ongelmia.
Asemasta kuuluu kun se yrittää pyörittää sitä monta kertaa, muttei tunnista sitä mitenkään. Olen kokeillut eri firmware versioita. Nyt on käytössä uusin 1.07 versio plextorissa.

Ps. haluaako joku ostaa halvalla 100kpl datamart levyjä :) (huuto.net:ssä myynnissä DATAMART nimellä ja käyttäjätunnus on sama myös)?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2004 @ 04:58

J-POP
Newbie
_
6. heinäkuuta 2004 @ 08:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No, mulla oli sama ongelma ja jäljittelin netistä apuja, mutta tulin itse siihen johtopäätökseen että
ainoastaan asemalle tarkoitetuilla firmwareilla homma hoituu, löysin omaan polttavaan asemaan sopivan ja nyt toimii, eli ei muuta kuin odottamaan uutta päivitys warea.
gizm0
Member

4 tuotearviota
_
6. heinäkuuta 2004 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voisitko kertoa että mikä firmware ratkaisi sinun ongelman? mikä versio ja kenen väsäämä?
J-POP
Newbie
_
6. heinäkuuta 2004 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on freecomin polttava asema, ja hain heidän kotisivuilta, freewaren 1.33 asema cd/dvd r/rw, mun asema on vielä mallia b.
Mainos
_
__

_
gizm0
Member

4 tuotearviota
_
7. heinäkuuta 2004 @ 04:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yritin uudelleen muita firmwareja ja siirryin takas uusimpaan firmwareen, mutta ei toiminut vielläkään :(.
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > datamart 1-4x dvd-r levyt ja plextor px-708a ongelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy