User Käyttäjä Salasana  

perjantai 27.12.2024 / 08:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > valokuvat dvd:lle... suositelkaa hyviä ohjelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Valokuvat DVD:lle... suositelkaa hyviä ohjelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ah66533
Newbie
_
2. heinäkuuta 2004 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivää...

Olisi tarkoituksena koota digikuvia DVD-levyille. Haluaisin levyjen toimivan siten, että aluksi levyltä aukee valikko, jossa on eri aiheet järjestyksessä.
Esim. Juhannus 2003, Joulu 2002, Kesäloma 2002 ...

Sitten valikosta vain valittaisiin tietty tapahtuma ja kuvat lähtisivät rullaamaan taustamusiikin soidessa.

Tällaisia ohjelmia tuntuu olevan paljon, joten ajattelin kysyä teiltä jotain suosituksia. En haluaisi lähteä millään kokeilemaan kaikkia vaan yksi kattava riittäisi, jonka sitten ostaisin. Olisi myös hyvä jos ohjelmaa voisi kokeilla esim Demon muodossa.

Mieluiten perusteltuja vastauksia. Ei mitään "Ohjelma X on paras... en tosin ole kokeillut, mutta luulen niin"

Kiitos.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2004 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tehnyt juuri tuon tapaisia juttuja Pinnaclen Expression-ohjelmalla joka nykyään sisältyy InstantCD/DVD8 pakettiin. Siinä on myös optiona mahdollisuus tallentaa kuvat datana normaaleina JPG-kuvina täydellä resoluutiolla jolloin levyä voi jakaa niin että vastaanottaja pystyy tarvittaessa itse vaikka tulostaa kuvista paperikopiot.

Tosin Pinnnacella on tähän hommaan parempikin vaihtoehto jonka minun on pitänyt hankkia mutten ole vielä ehtinyt. Se on Instant PhotoAlbum jossa kuvat pyörivät paremmalla resoluutiolla kuin tuossa Expressionissa joka kuitenkin on pääasiassa tarkoitettu videon käsittelyyn ja käsittelee stillit kuten kaikki muutkin videoeditointiohjelmat.

Instant PhotoAlbumissa on vielä tarkemmat säädöt, esim. stillkuvien kesto ruudulla voi asettaa yksilöllisesti kun Expressionissa kaikki kuvat viipyvät ruudulla yhtä kauan jne.

http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=18512

http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=1432&Langue_ID=2
Senior Member

20 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2004 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksi jota itse käytän on ProShow Gold, jossa säätövaraa löytyy, musiikit voi lisätä ja slideshown tahdistaa kestämään musiikin kanssa saman ajan. Erittäin hyvä kuvanlaatu verrattuna moniin muihin joita olen kokeillut; Ulead DVDPictureshow, Photo2VCD, XatShow(olikohan tuo nimi oikein??) ja muutamia muitakin.

Ja toinen on DVDLab Pro, siinä tosin ei ole siirtymäefektejä kuvasta toiseen ja musiikki pitää itse muokata, eli liittää useampi mp3 yhteen ja koodata .mp2-muotoon. Mutta kuvanlaatu myöskin erinomainen ja samalle levylle voi laittaa myös videoita joihin kaikkiin pääsee valikon kautta käsiksi.

Itse käytän näiden em. yhdistelmää: Teen slideshowt mpeg2-muotoon ProShow Gold:lla, importtaan sen ja kyseisen loman videon samaan projectiin ja authoroin yhdelle DVD-levylle. Valikoiden avulla vain valitsee mitä katsoo.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2004 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > valokuvat dvd:lle... suositelkaa hyviä ohjelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy