User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 6.7.2025 / 00:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia uuden emule version lataamisessa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia uuden eMule version lataamisessa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wesker2
Member
_
3. heinäkuuta 2004 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saako kukaan muukaan ladattua tällähetkellä eMulen sivuilta juuri tullutta uutta 0.43a versiota? Itse yritän niin kaikilta mirroreilta tulee vaan tälläinen ilmoitus siihen "The mirror you've selected, unc.dl.sourceforge.net does not currently have the file you requested. (This is an error on our part which will be fixed)" tai sitten "Sivua ei löydy". Jompikumpi. Ihmeellinen ongelma kyllä kertakaikkiaan. En muista aiemmin että olis ollu ikinä. Ja lataan sitä eMulen virallisilta sivuilta koska muilta sivuilta sitä ei ainakaan vielä ole löytyny.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. heinäkuuta 2004 @ 06:01

mestari
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. heinäkuuta 2004 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla tekee samoin. Mä luulen että emulen sivuissa on jotain häikkää...?
Member
_
3. heinäkuuta 2004 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeiles ottaa se sieltä sivujen kautta ed2k-linkkinä...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > ongelmia uuden emule version lataamisessa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy