User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 04:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tallentava maximum t-800, antenni
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tallentava maximum t-800, antenni
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
nikke2
Newbie
_
10. maaliskuuta 2012 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin aikanaan tv:n ja tallentavan Maximum T-800 digiboksin(hinta
280 ?). Kävin Turusta hakemassa tv:n ja digiboksin. Myyjällä oli kaikki viritettynä ja totesin kaiken olevan kunnossa joten maksoin. Sanoin vieväni tavarat mökille, jolloin myyjä vastasi että onko mökillä kaapeli. Vastasin että tulin ostamaan antenniverkon boksia (netissä oli ilmoitus antenniboksista). Hetken neuvottelun jälkeen myyjä haki kaapista antenniverkon boksin ja sanoi jos boksissa on jotain vikaa niin hän korjauttaa boksin ja antaa toisen boksin ylimääräisenä minulle(miksei hälytyskellot soineet). En sinä vaiheessa huomannut tarkistaa boksin kuntoa koska luotin myyjän sanaan. Boksi oli viallinen. Myyjä kävi vaihtamassa viallisen boksin toiseen vialliseen(boksin kovalevy käynnistyy vaikka tallennuksia ei ole käynnissä ja kovalevy on 250, ohjekirjan mukaan 300). Myyjä on pompotellut minua yli 8 kuukautta eikä suostu kaupan purkuun. Nyt minulla on yksi viallinen boksi ja myyjällä se
toinen(minun maksama). Ennen kuin tein asiasta poliisille rikosilmoituksen ilmoitin myyjälle. Hän ei reagoinut asiaan mitenkään vaan loukkaantui ilmoituksesta ja ilmoitti minulle että asia on hänen puolestaan loppuunkäsitelty. Tutkinta lopetettiin koska minun olisi pitänyt tarkista boksin kunto. Sivilioikeuteen an lähde 280 ? takia. Eikö mistään saa oikeusturvaa?
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Lue tallentavien digiboksien arvostelut laitevertailusivuiltamme
 
Aiheeseen liittyviä viestiketjuja Viestejä Viimeisin viesti Keskustelualue
Tallentava digiboksi haussa 3 29. marraskuuta 2013 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Tallentava digiboxi ei tallenna 4 9. huhtikuuta 2013 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Uusi tallentava boksi [VOI POISTAA] 1 8. tammikuuta 2013 Keskustelua antenniverkon digibokseista
Uuden tv:n tallennusmahdollisuudet? Tallentava digiboksi vs usb tallennus 7 12. elokuuta 2012 Televisiot ja videoprojektorit
LG 1tt kovolla tallentava blu-ray 1 30. heinäkuuta 2012 Blu-ray -keskustelu
Topfield tallentava rikki/sekasin?? 6 6. toukokuuta 2012 Keskustelua kaapeliverkon digibokseista
Hakusessa todistetusti hyvä tallentava SD-boxi 1 28. huhtikuuta 2012 Keskustelua kaapeliverkon digibokseista
Tallentava antenniverkonboxi kaapeliverkossa 2 4. huhtikuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista
160 euron tallentava digiboxi 2 27. maaliskuuta 2012 Keskustelua antenniverkon digibokseista

 
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > tallentava maximum t-800, antenni
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy