Sony Xperia solan kosketusnäyttö reagoi kelluvaan kosketukseen
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 16 maaliskuuta, 2012
Sony on esitellyt uuden Xperia sola -älypuhelimen, jossa hyödynnetään mielenkiintoista näyttöteknologiaa -- puhelimen kosketusnäyttöä voi käyttää koskematta siihen. Yhtiö puhuu itse kelluvasta kosketuksesta.
Puhelimessa käytetty näyttöteknologia reagoi käyttäjän sormeen, kun se on tarpeeksi lähellä näytön pintaa. Ratkaisun avulla verkkosivujen linkit on mahdollista korostaa viemällä ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2012 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli samantyylinen systeemi kun noissa piirtopöydissä,
aika hieno kyllä
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
16. maaliskuuta 2012 @ 13:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan kätevää. Ainakin voi hanskat kädessä käyttää.
|
Jarissimo
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2012 @ 14:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Koskahan tulee saataville ja mikähän mahtaa olla hinta? Vaikuttaisi aika mielenkiintoiselle. Sony on ainaskin luvannut parantaa päivityksiä, joten sekin asia ehkä korjaantuu. Tyylikkäitä laitteitahan ne osaa tehdä, ei käy kieltäminen.
|
pelce
Junior Member
|
16. maaliskuuta 2012 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Näyttää kyllä hyvältä, mutta en ymmärrä miksi Sonyllä ei pyritä pääsemään eroon näyttöä ympäröivistä reunoista?
|
Jarissimo
Senior Member
1 tuotearvio
|
16. maaliskuuta 2012 @ 15:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Minä taas ihmettelen, miksi niistä yritetään päästä eroon. Mulla tun tuu ainaskin, että aina hipaisee jokin kämmen tai vastaava näyttöön ja rekisteröityy painallukseksi.
|
pelce
Junior Member
|
16. maaliskuuta 2012 @ 15:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Jotta saadaan isommat näytöt laitteisiin, niin ettei laitteen koko muuten kasva.
Ainoa mikä itsellä häiritsee on esim. SGS2 alalaidan hipaisupainikkeet, muuten ei tule näyttöön juuri virhepainalluksia.
|
Senior Member
3 tuotearviota
|
17. maaliskuuta 2012 @ 00:05 |
Linkki tähän viestiin
|
@7
Ainakin toimii hanskat kädessä. ;)
|
Darce
Junior Member
|
18. maaliskuuta 2012 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ruo kosketushan on loistava esim piirtämisessä. Jos tuo tekniikka vain tukee stylusta.
|
Mainos
|
|
|