User Käyttäjä Salasana  

torstai 31.7.2025 / 13:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > viidesosa operaattoreista rajoittaa p2p-liikennettä verkoissaan
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Viidesosa operaattoreista rajoittaa P2P-liikennettä verkoissaan
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Viidesosa operaattoreista rajoittaa P2P-liikennettä verkoissaan

uutinen julkaistu: 6 kesäkuuta, 2012

Noin viidesosa eurooppalaisista kiinteän verkon internet-operaattoreista ja lähes kolmasosa mobiiliverkon operaattoreista rajoittaa käyttäjien P2P-liikennettä. Mobiilioperaattoreista neljäsosa myös rajoittaa VoIP-palveluiden kuten Skypen käyttöä verkossaan. Tiedot perustuvat Euroopan sähköisen viestinnän sääntelyviranomaisten yhteistyöelimen BEREC:n eurooppalaisille operaattoreille tekemään ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
tonttila
Suspended due to non-functional email address
_
6. kesäkuuta 2012 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä jos minun operaattorini alkaa rajoittamaan Minun liikennettä, vaihdan. Ai niin, eihän täällä saa nettiä kiinteänä kuin yhdeltä operaattorilta. Monopoli on kiva peli.

Ja mokkulasta ei ole korvaavaksi. Tai katsoo nyt kuinka tuo 4g alkaa pelittää.
Member

3 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2012 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila:
Kyllä jos minun operaattorini alkaa rajoittamaan Minun liikennettä, vaihdan.

Sama.

Tosin ei ole tarvetta. AinaComille terveisiä, että ikinä ei ole netti nykinyt. :p

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2012 @ 21:50

Lumikki
Senior Member
_
7. kesäkuuta 2012 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä tiedätte että sitä teidän kaistaa ei jo rajoiteta. Ei sitä ole aina helppo huomata. Itse en oikein ymmärrä tuota rajoittamista, mutta priorisointi tuntuu järkevältä. Eli ne tärkeämmät asiat saa kaistaa sen vähemmän tärkeän kustannuksella, silloin kun on ruuhkaa. Tietysti miksi on ruuhkaa edes alunperin on se kysymys. Kustannukset...
Aeroxz
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2012 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama. Soneralla on monopoliasema täällä.
Mainos
_
__

_
Buube
Junior Member
_
10. marraskuuta 2012 @ 13:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meillä on käytössä mokkula ja olen kuullut juttua juuri tästä, että näinköhän meidän yhteyttä välillä rajoitetaan kun yhteys on täydet palkit hspda, eikä silti netti toimi eli ei lataa. Juuri nyt oli 10min toimimaton netti vaikka oli täydet palkit! Prkl jos rajoittaa niin meen sanoo suorat sanat sorenalle >:(

e: kännykän netti(dna) toimii vieres tosi hyvin samalla kun mokkula ei.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. marraskuuta 2012 @ 13:53

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > viidesosa operaattoreista rajoittaa p2p-liikennettä verkoissaan

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy