User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > the sims house party onglemia!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
the sims house party onglemia!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kartaz
Suspended due to non-functional email address
_
8. heinäkuuta 2004 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on the sims house partyssä vähän ongelmia kuten otsikosta näkyy.... no mutta nyt asiaan... onko kellään käyny sillä lailla että oot poistanu sen sitten asentanu sen joskus uuddelleen nii et pysty enään asentaa??? mulla se valittaa jotain tollasta ----->Sorry, there´s not enough disk space free on.253403522 bytes are required and only -1 bytes are free.<---- mulla on kyllä vapaata tilaa vaikka kuinka... mutta voiko kukaan auttaa???
Staff Member

32 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2004 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä käyttis?
uninstalloitko pelin vai poistitko kansion?
Kartaz
_
9. heinäkuuta 2004 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oikeastaan mä formatoin koneen niin se lähti pois ja kyllä se pelasi ennen ihan moitteetomasti ei ees hidastellu
Staff Member

32 tuotearviota
_
9. heinäkuuta 2004 @ 23:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
XP kanssa voit kokeilla ajaa sitä install/setup ohjelmaa vaikka windows 98 yhteensopivuustilassa.
Eli sen ohjelman päällä oikea hiiri ja ominaisuudet/properties ja sitten yhteensopivuus/compatibility välilehti ja sittan suorita tämä ohjelma/run this program ja sitten raksi siihen ja valikosta windows 98
Kartaz
_
10. heinäkuuta 2004 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se on mulla ihan kaupasta ostettu niin ei taida pystyä tekee tolleen....
Staff Member

32 tuotearviota
_
10. heinäkuuta 2004 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mikä käyttöjärjestelmä on?
Toi compatibility mode toimii suunnilleen kaikissa ohjelmissa, ei vaikuta on kaupasta ostettu vai netistä ladattu ohjelma.
Kartaz
_
12. heinäkuuta 2004 @ 03:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten ton käyttö järjestelmän pystyy kattomaan vai mitä sä tarkotat edes? en ny oikein ymmärrä
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2004 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä/start->suorita/run->cmd
sitten kirjoitat ver
tai sitten käynnistä valikosta katsot(näkyy vasemmassa laidassa windows ME/XP/98/95).
Kartaz
_
13. heinäkuuta 2004 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja mitäs apua tosta oli. Mulla on XP!!!
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. heinäkuuta 2004 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja olet kokeillut tuota yhteensopivuus/compatibility tilaa?
Kartaz
_
14. heinäkuuta 2004 @ 07:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon testanu ei ala pelittämään mutta mä taidan ny tietää sen ongelma ku katoin sitä cd:tä niin siellä on setup.ini tiedosto ja siinä on freediskspace:0 eikä sitä pysty muuttamaan mitenkään ku se on cd :(
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
14. heinäkuuta 2004 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppa kopioida asennuslevyn sisältö kovalevylle johonkin kansioon ja koita asennusta sieltä.
kurkkaa myös ettei esim C aseman juuressa ole setup.ini tiedostoa jossa olisi mainintaa tuosta freediskspacesta tai vastaavaa.
edit:typoja

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2004 @ 20:29

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > the sims house party onglemia!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy