User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > ensituntuma nokian uusista lumia-puhelimista: osa suurempaa palapeliä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ensituntuma Nokian uusista Lumia-puhelimista: osa suurempaa palapeliä
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Ensituntuma Nokian uusista Lumia-puhelimista: osa suurempaa palapeliä

uutinen julkaistu: 6 syyskuuta, 2012

Nokian eilinen Lumia-julkistus sai ristiriitaisen vastaanoton, kun uutuudet eivät olleet tarpeeksi vakuuttavia estämään Lumioiden heikkojen myyntilukujen aiheuttamaa kurssilaskua, mutta samaan aikaan laitteiden muotoilua sekä kameraa kehuttiin tekniikkasivustoilla. Nokia oli ladannut julkistukseen paljon odotuksia ennakkovihjailuillaan, jotka kuitenkin saivat monet odottamaan enemmän ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Member

8 tuotearviota
_
6. syyskuuta 2012 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihtakaa tohon Android niin ostan ton heti muuten jää kaupan hyllylle.
allu_k
Newbie
_
6. syyskuuta 2012 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Omasta mielestäni julkistus ei ollut erityinen pettymys, mutta myös se paljon puhuttu wau-efekti jäi puuttumaan."

Olen tismalleen samaa mieltä. Odotin jonkinnäköistä jymypommia, mutta näimme kaksi huippuluokan älypuhelinta. Kunhan 920:n hinta ei nouse kohtuuttomasti 500e:n yläpuolelle, lähtee varmasti minun mukaani.
allu_k
Newbie
_
6. syyskuuta 2012 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
2: Mikä siinä Androidissa on nyt niin ihmeellistä. Kokeilin kaverin HTC One S:ää, ja tuntui hirveän sekavalta verrattuna iPhoneen tai N9:iin. Asetusvalikot aivan utopiaa.
OJ_Ghost
Senior Member
_
7. syyskuuta 2012 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@1
Oli jo ennalta tiedossa, että WP8 lanseerataan myöhemmin. Joten jos se yllätti, niin oma moka. ;)
WP8:n kotinäyttö näyttää paljon paremmalta kuin edeltäjänsä. Ei toki varmasti miellytä kaikkia, kun on täysin erilainen kuin iOS tai Android. Sitähän Nokia kait tavoitteli Windowsin valinnalla...

@5
Mitä väliä?
Jos tuote on hyvä, se kelpaa minulle.
Sinulle ilmeisesti kelpaa tuote joka on myynyt hyvin. ;)
Mainos
_
__

_
MrSefe
Newbie

4 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2012 @ 19:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olin positiivisesti yllättynyt siitä mitä Nokialla oli tarjota. Ehkä ei ollut odotukset kovin korkealla :)

Langatonta latausta olen kannettaviin laitteisiin odottanut ties kuinka kauan. Tuo yhdistettynä WP:n automaattiseen langattomaan synkronointiin helpottaa ainakin omaa elämääni.

Lisäksi olin todella yllättänyt että olivat saaneet tuotantomalliin asti jo noita Scaladon tekniikoita. Nokiahan osti puljun käsittääkseni vasta pari kuukautta sitten.

Hanskat kädessä toimiva näyttö? Kyllä kiitos. Juuri tällaisia käytännön helpotuksia kaipaan. Vähät suoritintehosta ja muistin määrästä jos käytettävyys ei ole kunnossa.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > ensituntuma nokian uusista lumia-puhelimista: osa suurempaa palapeliä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy