User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 00:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > suosituksia tyhjistä dvd-r levyistä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Suosituksia tyhjistä DVD-R levyistä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kkola
Suspended due to non-functional email address
_
14. heinäkuuta 2004 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tilaamassa ensimmäistä kertaa Saksasta tyhjiä DVD-R levyjä. Ajattelin ottaa nipun jo hyviksi koettuja TDK:n levyjä mutta myös halvempia ajattelin samalla tilata. Mitä merkkejä suosittelette? Kyseiset merkit mulle melko tuntemattomia - sen verran olen kuullut että ehkäpä kaikkein halvimpia ei kannata tilata.

Onko kaikissa tyhjissä DVD koteloissa jotka tilataan Saksan maalta muovitaskut että saa laitettua paperikannet?

Kiitoksia etukäteen kaikille suosituksista!
n_r
Senior Member
_
14. heinäkuuta 2004 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen tarkistamaan polttimen valmistajan sivuilta kenen aihiovalmistajan tuotteita suositellaan. Esim plussa levyissä RICOH valmistaa monelle merkille levyjä. Samoin miinuspuolella yksi valmistaa useille levyjä.

Itse olen NEC1300:ssa käyttänyt RICOHin valmistamia That's Write plussalevyjä ja RITEK G04 Grade A levyjä miinuspuolelta. Eikä ongelmia ole ollut.

EDIT: DVD koteloissa on se muovitasku jonka alle saa kansipaperit.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. heinäkuuta 2004 @ 18:44

DVDR(W)
_
14. heinäkuuta 2004 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moderator
_
14. heinäkuuta 2004 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla toi Nec 1300a on, niin RITEK G04 Grade A levyjä miinuspuolelta suosittelen myös. Elokuville sopii hyvin.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Mainos
_
__

_
kkola
_
15. heinäkuuta 2004 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tietenkin unohdin mainita että mulla JVC:n DR-M10 tallentavana DVD soittimena - ei siis tietokoneessa tallentavaa DVD:tä. Tuskinpa se tekee suurta eroa kummassa polttaa levyjä - tärkeintä että levyt laadukkaita...vai?

Kiitos jo kaikille vastanneille neuvoista ja linkeistä!
Aiheeseen liittyviä linkkejä
Uusimman DVD Shrinkin löydät täältä!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > suosituksia tyhjistä dvd-r levyistä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy