Netflix avasi ovensa Suomessa - Ilmaiseksi Spotifyn käyttäjille
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 18 lokakuuta, 2012
Netflixin Suomen sivut avautuivat uusille rekisteröinneille heti vuorokauden vaihduttua. Uusille käyttäjille tarjotaan ensimmäistä kuukautta ilmaiseksi, jonka jälkeen lysti kustantaa 7,99 euroa/kk.
Netflix toimii Windowsin ja Macin ohella myös useilla muilla alustoilla. Tuettujen alustojen listalta löytyvät mm. Nintendo Wii, Xbox 360, PS3, Android, iOS, useat Blu-ray -soittimet sekä useimmat ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Lumikki
Senior Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 02:00 |
Linkki tähän viestiin
|
"Xbox 360, Playstation 3, Macit, Android-laitteet, iOS-laitteet sekä tietysti Windows-PC:t."
mm.. Eipä ole yhtäkään noista laitteista tai käyttiksistä.
|
mikis1
Junior Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 02:24 |
Linkki tähän viestiin
|
täytyypäs kyllä pistää kokeiluun kun kerta ilmaiseksi saa, spotifyn käyttäjä kun olen.
|
tigeli
Newbie
|
18. lokakuuta 2012 @ 02:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lumikki: "Xbox 360, Playstation 3, Macit, Android-laitteet, iOS-laitteet sekä tietysti Windows-PC:t."
mm.. Eipä ole yhtäkään noista laitteista tai käyttiksistä.
:D
Myös Wii:lle on klientti.. ;)
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 07:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Hm, en ole spotifyssä ainakaan maksava asiakas mutta 78 päivää tuli ilmaista käyttöä :) Hyvältä vaikuttaa ainakin ensi-istumalta, hd pyörähtää 8 megaisella liittymällä moitteettomasti!
|
Member
2 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 08:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TemeTee: Hm, en ole spotifyssä ainakaan maksava asiakas mutta 78 päivää tuli ilmaista käyttöä :) Hyvältä vaikuttaa ainakin ensi-istumalta, hd pyörähtää 8 megaisella liittymällä moitteettomasti!
Sama homma täällä, Spotify kytköksiä ei pahemmin rekisteröintivaiheessa kyselty.
Toimii komeasti Androidilla, iPadilla ja PC:llä, PS3 pitäisi vielä testata.
|
tonttila
Suspended due to non-functional email address
|
18. lokakuuta 2012 @ 08:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Meneekö tämä nykyään niin että ilman luottokorttia ei saa ostettua tai maksettua tai edes tilattua ilmaista?
|
Member
2 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 10:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila: Meneekö tämä nykyään niin että ilman luottokorttia ei saa ostettua tai maksettua tai edes tilattua ilmaista?
Tavallinen pankkikortti kelpaa luottokortin sijaan, (Visa Electronkin saattaa toimia, pankista ja nettimaksuasetuksista riippuen). Mutta joo, ei taida päästä edes kokeilemaan ilman että syöttää kortin tiedot Netflixille ja 8?/kk alkaa kokeilujakson jälkeen hävitä tililtä, jos tuota ei huomaa perua.
Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...
|
Member
4 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 10:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllähän tuolta suht uuni tuoreitakin löytyy.
Esim Iron sky.
Parasta, että voi katsoa samalla tunnukselta niin monelta laitteelta samaan aikaan kuin haluaa.
Itsellä käytössä lg:n äly telkku, ipad ja windows
HAF 912 Plus | APS-750C | P8Z77-V pro | i5 3570K + Hyper 212 EVO | 16 Gt HyperX DDR3 | 120GB Corsair Force 3 | 2 TB Seagate Barracuda | Palit GTX 670
|
NeGaTe
Newbie
|
18. lokakuuta 2012 @ 10:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lauzi: Onko joku muuten saanut tuon näkymään kolmospleikkarilla? Itse en löydä Netflix appia mistään...
Hyvin pyörii PS3:lla kuva. Netflix löytyy suoraan XMB:n TV-/Videopalvelut alta.
(1) AMD Phenom II X6 1055T @ 3,5GHz | Antec Kühler 620 | 8GB Kingston DDR3 1600MHz | Sapphire Radeon HD 6950 2GB | ASUS M4A87TD/USB3 | ASUS Xonar DG | Cooler Master HAF X | Corsair VX550W | Samsung 1TB | LG 10x Blu-ray burner | Windows 7 Pro 64 | OpenSUSE | Logitech Z-523 / Ace DX-580 headset | Microsoft Sidewinder X4 | SteelSeries World of Warcraft Cataclysm Gaming Mouse & SteelSeries QcK
(2) ASUS G73JH Gaming laptop | Logitech MX518
|
Member
1 tuotearvio
|
18. lokakuuta 2012 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.
---MoZar---
|
Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimiikohan netflix ps3:sella jossa on 3.55 kmeaw firmis?
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar: Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.
Täytitkö sen lomakkeen vai kirjauduitko FB -tunnuksilla?
Aika hölmöä olettaa, että kaikilla on se naamakirja. Olisi kysynyt niitä Spotify-tunnuksia prkle.
Edit: jos salasanan haluaa vaihtaa, tai kenties se on sisäisesti jo sitä heti, niin Netflixiin voi antaa korkeintaan 10 merkkiä pitkän salasanan. Hienoa, kun siellä on sisällä luottokorttitiedot.
No eipä kai tuolta saa suurta laskua aikaiseksi, mutta nykyaikaa 10 max pitkä salasana ei ole.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2012 @ 12:22
|
tonttila
Suspended due to non-functional email address
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Luottokortittomille:
Elikkäs ensin pitää luoda paypal-tili (ellei ole jo) ja tosiaan yhdistellä se oma visa electron siihen. Sitten latailla sinne rahaa ja mennä netflixin sivuille ja tilata lahjakortti(itselle) ja maksaa paypallilla.
Siten päässee rekisteröitymään ilman luottokorttia.
Ennen kuin itse ehdin suorittamaan moisen niin mites se tarjonta ja kuvanlaatu?
|
Member
4 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar: Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.
Aika hölmöä olettaa, että kaikilla on se naamakirja. Olisi kysynyt niitä Spotify-tunnuksia prkle.
Edit: jos salasanan haluaa vaihtaa, tai kenties se on sisäisesti jo sitä heti, niin Netflixiin voi antaa korkeintaan 10 merkkiä pitkän salasanan. Hienoa, kun siellä on sisällä luottokorttitiedot.
No eipä kai tuolta saa suurta laskua aikaiseksi, mutta nykyaikaa 10 max pitkä salasana ei ole.
Kyllä mulla ainakin tuli 4-60 merkkiä pitkä salasana mahdollisuus kun rekisteröityi.
E: ainakin muistelisin näin koska oma salasana on 12 merkkiä
E2: Eli kyllä ensimmäisellä kerralla on mahdollista tehdä 4-60 merkin salasana
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2012 @ 12:34
|
Member
4 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila: Luottokortittomille:
Elikkäs ensin pitää luoda paypal-tili (ellei ole jo) ja tosiaan yhdistellä se oma visa electron siihen. Sitten latailla sinne rahaa ja mennä netflixin sivuille ja tilata lahjakortti(itselle) ja maksaa paypallilla.
Tarjonta on vanhoja hyviä elokuvia, osa uudehkoja ja noin 75 sarjaa ja kaikki HD tarkkuudella
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morke: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar: Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.
Kyllä mulla ainakin tuli 8-60 merkkiä pitkä salasana mahdollisuus kun rekisteröityi.
No tämän mukaan ei ottaisi enempää vastaan. Onpas sekavaa :)
|
Member
4 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Morke: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti yamaneko: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MoZar: Minulle ei kyllä tullut ilmaista kuin kuukausi.. Vaikka spotifykin löytyy.
Kyllä mulla ainakin tuli 8-60 merkkiä pitkä salasana mahdollisuus kun rekisteröityi.
No tämän mukaan ei ottaisi enempää vastaan. Onpas sekavaa :)
http://aijaa.com/OoFt3d
https://signup.netflix.com/getstarted?start=start
E: Niin ja tämä ei spotifyn kautta
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2012 @ 12:40
|
AfterDawn Addict
5 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 12:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kirjautuu FB-tunnuksin (jotta sai sen vuoden loppuun ilmaisen jakson Spotify-asiakkuudesta), niin tuollaista ei tule. Kuten jo todettua, sekavaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. lokakuuta 2012 @ 12:42
|
questo
Member
5 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 13:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Saa myös Xboxin kautta kuukauden ilmaiseksi. Menee netflix.com/xbox näin neuvottiin xboxin netflix käyttiksessä.
|
pelce
Junior Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä tarvitse kirjautua FB-tunnuksilla jotta saa katseluaikaa vuoden loppuun, kunhan vain etenee tuon Spotify-linkin kautta ja täyttää rekisteröintilomakkeen FB-kirjautumisen sijaan.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti netflix: Sopimuksen yksityiskohdat
Käytät tällä hetkellä ilmaista 78 päivän kokeilujaksoa.
Nykyinen jakso päättyy 3.1.2013
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 13:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Pystyykö tuonne mitenkään kirjautumaan ilman että pitää pankkikortin tietoja antaa?
On spotify ja naamakirja, aina vain tahtoo pankkikortin tietoja.
Aika perseestä jos ja kun unohdan että tuon takia tulee kokeiluajan jälkeen automaattinen tiliveloitus.
|
pelce
Junior Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 13:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge: Pystyykö tuonne mitenkään kirjautumaan ilman että pitää pankkikortin tietoja antaa?
On spotify ja naamakirja, aina vain tahtoo pankkikortin tietoja.
Aika perseestä jos ja kun unohdan että tuon takia tulee kokeiluajan jälkeen automaattinen tiliveloitus.
Kokeilin itse aiemmin perua oman tilauksen ja näytti peruvan sen kokeilujakson loppuun. Tosin on kuitenkin tarkoitus jatkaa tätä tilausta ensi vuonnakin. :)
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Taitaa jäädä kokeilematta.
"ilmainen" kokeilu hieman haiskahtaa.
|
Senior Member
18 tuotearviota
|
18. lokakuuta 2012 @ 15:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tonttila: Luottokortittomille:
itse en pystynyt maksaan paypalilla lahjakorttia et missähän meni vikaan, ilmotus tuli kun oli maksuvaiheessa siirtymässä paypaliin,
Tämä vastaanottaja ei hyväksy maksuja euroissa. Ota yhteyttä myyjään ja pyydä häntä päivittämään hänen maksun vastaanottamisesta mieltymykset hyväksyä tätä valuuttaa.
NZXT Lexa s, Nexus RX-8500 850W, 1000gb,xfx HD7950 3GB amd Phenom II 690T -> 1600T 3,8GHZ, Zalman CNPS-9900NT, Asrock 990fx Extreme3, Kingston HyperX blu 1600mhz 16gb, Nuforce icon udac2.
|
Mainos
|
  |
|
kaarlo1
Junior Member
|
18. lokakuuta 2012 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Xbox vaatii jostain ihmeen syystä gold tilin. Ei pysty ymmärtämään miksi?
|