Tätä kaikkea on Windows Phone 8
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 30 lokakuuta, 2012
Microsoft julkisti viimein Nokiankin nykyään käyttämän Windows Phone -mobiilikäyttöjärjestelmän uuden version. Windows Phone 8 -järjestelmän ominaisuuksia on paljasteltu pitkin alkusyksyä, mutta nyt suojat on poistettu kaikkien salaisuuksien yltä. Seuraavassa vähän yhteenvetoa aiheesta. Mikäli haluat tutustua käyttöjärjestelmään videomuodossa, on se mahdollista Microsoftin tilaisuudesta ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Sefriol
Member
|
30. lokakuuta 2012 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt olisi kiva tietää, että miten WP8 pärjää kilpailijoitansa vastaan ominaisuuksien perusteella. Mitä siitä puuttuu ja missä se on muita "parempi". Appstore ei varmaan ole vielä yhtä "kattava", mutta muuten.
|
IlariJ
Junior Member
|
30. lokakuuta 2012 @ 14:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika paska, muttei ihan-niin-paska.
|
Member
5 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
mielenkiintoiselta vaikuttaa.
|
Member
5 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 15:20 |
Linkki tähän viestiin
|
mielenkiintoiselta vaikuttaa.
|
akse
Senior Member
|
30. lokakuuta 2012 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Aika iso todennäköisyys 99%.. helposti voi windowsmaailmassa skipata yhen version. Susipaskan win8:n voi skipata ainakin pc-maailmassa.
|
OJ_Ghost
Senior Member
|
30. lokakuuta 2012 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
@5 Jani, miltä osin negatiivista ja miltä osin positiivista?
Sähän jo halusit edelliseen WP uutiseen eli Lumia 920:sen kauppoihin tuloa käsittelleeseen juttuun saada oman sanas. Sieläkin se oli aivan yhtä turha. Lisää vielä perustelut, niin puhelleis tulee jotain käyttöä. Nythän niistä tuskin on sullekaan mitään iloa. :p
Hiukan tekis mieli ennakkotilata L920, mutta kait sitä pitää odottaa ja käydä ensin räplään kaupassa. Erittäin positiivisilla odotuksilla olen itse. Mitään kovin mullistavaa uutta ei vissiin WP8:siin enää julkaistu, mitä ei siis olisi ollut jo kesän jälkeen tiedossa.
Joskin toi Kid's corner voi olla monille tosi hyvä juttu. Eräänkin naapurin iPhonen sai hänen poikansa räplättyä pari kuukautta "vanhaksi", kun pilvestä ajo vanhat tiedot uusien päälle... :D Myös noi "Rooms'it" voi olla toimivia, kun ovat enemmän kuin vain ryhmä (esim. kalenterien synkronointi ristiin).
Eniten ehkä tykkään MS:n lähestymistavasta. Esim. WP8:n pitäs toimia yhteen esim. jopa iTunesin kanssa ja Rooms toimii myös ei-WP-luurien kanssa vaikka se onkin ensi sijaisesti tarkoitettu WP8-luurien väliseksi toiminnallisuudeksi.
|
Member
4 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
@8 Oletko edes opiskellut kasin käyttöä?
|
Member
5 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 23:37 |
Linkki tähän viestiin
|
@6 mitä vikaa androidissa on?
|
Member
5 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 23:37 |
Linkki tähän viestiin
|
@6 mitä vikaa androidissa on?
|
Member
4 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 23:46 |
Linkki tähän viestiin
|
@12 Mulla on android, ja on pelittänyt ihan hyvin. Nyt muuten mainostivat "chinainvasion " sivuilla aika edullista 10" näytöllä ja android 4.0:lla varustettua laitetta....
|
Member
4 tuotearviota
|
30. lokakuuta 2012 @ 23:49 |
Linkki tähän viestiin
|
ups.. se oli chinavasionin tabletti.
|
Senior Member
18 tuotearviota
|
31. lokakuuta 2012 @ 08:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on android ja se ei pelitä yhtään hyvin, saastuu hyvin helposti kaikesta roinasta, ja hidastuu ajan myötä kyl windrows phone 8 tuntuu paljon terveemmältä käyttikseltä omasta mielestä.
|
Member
5 tuotearviota
|
31. lokakuuta 2012 @ 22:00 |
Linkki tähän viestiin
|
@14 ei kannata ladata mitään epäilyttävää ja onhan virustorjuntaohjelmatkin keksitty.
|
Member
5 tuotearviota
|
31. lokakuuta 2012 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
@14 ei kannata ladata mitään epäilyttävää ja onhan virustorjuntaohjelmatkin keksitty.
|
Member
5 tuotearviota
|
1. marraskuuta 2012 @ 17:57 |
Linkki tähän viestiin
|
@17 eipä tuosta hirvittävää "takaiskua" taida tulla sillä en usko että tuo juttu oikeuteen asti menee.
|
Member
5 tuotearviota
|
1. marraskuuta 2012 @ 17:57 |
Linkki tähän viestiin
|
@17 eipä tuosta hirvittävää "takaiskua" taida tulla sillä en usko että tuo juttu oikeuteen asti menee.
|
OJ_Ghost
Senior Member
|
3. marraskuuta 2012 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Onpa tähän uutiseen taas saatu "pikku viidakko" aikaan... Kiitos vaan kaikille osallisille siitä! :x
@9
Opetellut kasin käyttöä? En ole isommin. Missäs olisin, kun laitteita vielä kauppoihin odotellaan tai ainakin odoteltiin...
Mihin muuten viittasit opiskelulla tai sen tarpeella?
@17
Luitko linkittämäsi uutisen itse? Siinähän kaikki luultavasti tarpeellinen jo luki. WP7.5 on kait jo pari vuotta vanha ja jos siitä ei oo kannetta nostettu niin ko. "patentin" omistajan katsotaan jättäneen "oikeutensa" siihen käyttämättä.
Näin mun ymmärtääkseni ja sillä ymmärryksellä, että samat päivittyvät tiilethän ne jo edellisessä WP:ssä oli. Vaikka noi "live tiles'it" lienee WP8:n ominaisuus, mutta sehän viittasi siihen, että tiilien tietoa tulee lukitusruutuunkin. Vai muistanko nyt väärin? :)
|
Member
5 tuotearviota
|
6. marraskuuta 2012 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
@20 tuota juuri tarkoitin.miksi sinä tuota kommenttia luulit?
Mikä on kun ei taidot riitä
|
OJ_Ghost
Senior Member
|
7. marraskuuta 2012 @ 16:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Huligaani23: @20 tuota juuri tarkoitin.miksi sinä tuota kommenttia luulit?
Nyt en ymmärrä. Viesti #20 ei viittaa mihinkään sinun kommenttiisi, joten en tiedä mitä tarkoitit tai mitä minä luulin. :D
|
Member
5 tuotearviota
|
8. marraskuuta 2012 @ 08:13 |
Linkki tähän viestiin
|
eiku kahtoin väärää kohtaa.
näin sitä käy väsyneenä.
Mikä on kun ei taidot riitä
|
Mainos