Lopetettava Xbox-lehti lähti ryminällä: esitteli uuden Xboxin
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 20 marraskuuta, 2012
Brittiläinen Xbox-konsoliin keskittyvä lehti Xbox World joutui kustantajansa leikkauslistalle, mutta lehden päätoimittaja päätti viimeisiksi töikseen esitellä uuden Xbox-konsolin. Lehti omistaa Durango-koodinimelliselle konsolille kokonaiset kahdeksan sivua viimeisestä numerostaan, kertoo Computerandvideogames.com.
Lehden paljastamista tiedoista käy ilmi, että seuraava Xbox sisältää neljä ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
himpo
Senior Member
7 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2012 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???
|
Rooster3
Member
|
20. marraskuuta 2012 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo: Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???
Kinect maksaa nyt sen satasen ja _vähintään_ vuosi aikaa leikkiä sen kanssa joten kyllä itse ostaisin jos xboxi olisi.. Tuo tuleva on kuitenkin sen verran hintava alussa taas ja kiinnostavia pelejä vähän niin joutuu niitäkin odottelemaan
Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..
|
Member
|
20. marraskuuta 2012 @ 21:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Pfft. PC > Xbox.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2012 @ 22:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti WereCatf: Pfft. PC > Xbox.
PC MASTER RACE 4EVER, HIGH FIVE!
|
himpo
Senior Member
7 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2012 @ 22:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rooster3: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo: Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???
Kinect maksaa nyt sen satasen ja _vähintään_ vuosi aikaa leikkiä sen kanssa joten kyllä itse ostaisin jos xboxi olisi.. Tuo tuleva on kuitenkin sen verran hintava alussa taas ja kiinnostavia pelejä vähän niin joutuu niitäkin odottelemaan
Tarkoitin paketti sanalla koko pakettia boxi+kinect, vaimo tahtoo että lapset hyppii telkkarin edessä, minä en, ja 20"kuvaputkitöllökin menisi vaihtoon samalla, eli tästä sain perustelun miksi ei hankita tänä jouluna mitään elektroniikkaa ;)
edit: ja niitä pelejä ostetaan varmaan 2 ja se siitä, olen joskus haaveillut katsovani 1080p elokuvan FullHD telkkarista mutta jaksan kyllä odottaa vielä vuoden.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. marraskuuta 2012 @ 22:36
|
Rooster3
Member
|
21. marraskuuta 2012 @ 00:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo: edit: ja niitä pelejä ostetaan varmaan 2 ja se siitä, olen joskus haaveillut katsovani 1080p elokuvan FullHD telkkarista mutta jaksan kyllä odottaa vielä vuoden.
FullHD? Höpsistä, eiköhän se (toivottavasti) ole silloin jo UHD vai mikä se määritelmä nyt olikaan ;)
Viestejäni tulee kyseenalaistaa ja mahdollisuuksien mukaan korjata..
|
Member
13 tuotearviota
|
21. marraskuuta 2012 @ 08:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan kova veto jos ei ole vaan läpällä tehty artikkeli. Saattaa tulla pieni piikki myynneissä viimeiselle numerolle :D
|
Mainos
|
  |
|
pkaksp
Moderator
|
21. marraskuuta 2012 @ 15:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Rooster3: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti himpo: Nyt jäi sit kinect-paketti kauppaan joululahjalistalta, tätä odotellessa, ens jouluna sit varmaan???
Tarkoitin paketti sanalla koko pakettia boxi+kinect, vaimo tahtoo että lapset hyppii telkkarin edessä, minä en, ja 20"kuvaputkitöllökin menisi vaihtoon samalla, eli tästä sain perustelun miksi ei hankita tänä jouluna mitään elektroniikkaa ;)
edit: ja niitä pelejä ostetaan varmaan 2 ja se siitä, olen joskus haaveillut katsovani 1080p elokuvan FullHD telkkarista mutta jaksan kyllä odottaa vielä vuoden.
Ei taida vuoden odottelu riittää jos meinaat konsolin hankkia kohtuu hintaan. Julkaisuhinta tulee varmasti olemaan jossain 400-500? tienoilla. Tietysti jos jaksat sen vuoden odotella ja olet valmis maksamaan tuon julkaisuhinnan, niin mikäs siinä. =)
|