Älypuhelin alkaa löytyä jo yhä useammasta taskusta. Se ei ole enää pitkään aikaan ollut pelkästään tekniikasta kiinnostuneiden leikkikalu, vaan myös uutta tekniikkaa hitaammin omaksuvat päätyvät nykyään ostamaan älypuhelimen kun edellinen peruspuhelin kuluu puhki.
Älypuhelimeen kuuluu olennaisena osana nettiliittymä, jota ilman monipuolisesta laitteesta jää suurin osa hyödyistä saavuttamatta. ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
No jaa. Olisihan se jo nyt mahdollista tehdä yhdistelmä käyttäjätunnus@palvelunnimi myös VoIP puolella. Lähinnä kaikki ohjelmat vain tarvisivat lisäosan, joka varmistaa että molemmat käyttävät samaa ääni codekkia, ja jos muuten ei meinaa saada samaa sointua yhdistämisessä, niin lisäosa voisi lisätä feikattua tietoa interface kyselyyn ohjelmien välillä, joka mahdollistaisi niitten toisilleen kommunikoinnin.
En itse ole huomannut moista kaivata, mutta eihän sellaisesta mitään haittaakaan ole. Itse sain jo kännykkä laskuni leikattua 0? seuraavaksi 2-vuodeksi skype/whats-app kompinaatiolla, joten ihan tyytyväinen olen jo siihen. Sitten saakin nähdä, millaisia hintoja operaattorit iskee näille neteille, kun niiden käyttö tästä tulee yleistymään mitä ilmeisemminkin