Gmail pätkii ja Chrome kaatuilee, korjaantuu asetusmuutoksella
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 10 joulukuuta, 2012
Välillä pilveen nojaavat palvelut muistuttavat siitä, miksi niiden varaan ei kannata laskea kaikkea kriittistä viestintäänsä.
Suomen aikaa illalla Googlen Gmail-palvelu hävisi ainakin hetkeksi linjoilta ja samaan aikaan monet käyttäjät raportoivat yhtiön Chrome-selaimen jatkuvista kaatuiluista.
Google ei ole vielä kommentoinut asiaa ja ainakin kirjoitushetkellä Gmail avautuu sulavasti. ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Member
18 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2012 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
En käytä Gmailia selaimen kautta, mutta muuten on Chrome kaatuillut useaan otteeseen illan aikana.
Prosessori | Emolevy | Muistit | Näytönohjain | Kiintolevy | Kotelo | Virtalähde
|
BoNeLeZz
Junior Member
5 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2012 @ 19:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä myös chrome kaatunut randomisti, en käytä gmailia.
P8P67 Deluxe| i5 2500k| Sapphire 6950| 8GB Ripjaws| HX750| Define R3
|
On1on
Suspended due to non-functional email address
|
10. joulukuuta 2012 @ 19:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Täälä gmailin chatti pätkii, ei oo chrome syncissä eikä ole chrome kaatuillut.
|
overdose
Junior Member
|
10. joulukuuta 2012 @ 21:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Hetken aikaa chrome kaatuili, kun yritti youtubesta katsoa videota. Tosin oli muitakin välilehtiä auki, joten saattoi olla ihan vain yleinen chromen kaatuilu.
|
Bierko78
Member
1 tuotearvio
|
11. joulukuuta 2012 @ 07:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei ole kaatuillu. Vituttaa vaan ku selaimen aukasee niin se heittää Snap.do haku-välilehden taustalle auki. On poistettu ks "ohjelma" eikä näy selaimen laajennuksissakaan enää, mut silti tekee tuota. Ärsyttävää!!!!
|
Fulca87
Member
|
11. joulukuuta 2012 @ 11:46 |
Linkki tähän viestiin
|
heh heh. jaa se vika oli Chromessa :D
mie ihmettelin ja hermoilin täällä, että mikä helvetti minun koneeseen on tullut :D
meinasin heittää jo seinään. Kyllä tuo tilttasi mulla 2 tunnin aikana about 4 kertaa.
- Sitä saa mitä ei osta -
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2012 @ 15:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Bierko78: tarkista asituksista "käynnistyksessä" kohta ettei ole sinne tullut tuota snap.do sivua aukeamaan joka kerta..
|
Bierko78
Member
1 tuotearvio
|
11. joulukuuta 2012 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jupsu: Bierko78: tarkista asituksista "käynnistyksessä" kohta ettei ole sinne tullut tuota snap.do sivua aukeamaan joka kerta..
Kiitos ;)
En tollasta ollu tajunnutkaan. Nyt ei enää kummittele tuo Snap.do:n hakusivu. Jes!!
|
johtaja59
Senior Member
4 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2012 @ 23:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä ei päässyt enää millään selaimella nettiin. Mitä se google on nyt mennyt tekemään?
|
Mainos
|
  |
|
teknomaagi
Newbie
|
14. joulukuuta 2012 @ 16:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Fulca87: heh heh. jaa se vika oli Chromessa :D
mie ihmettelin ja hermoilin täällä, että mikä helvetti minun koneeseen on tullut :D
meinasin heittää jo seinään. Kyllä tuo tilttasi mulla 2 tunnin aikana about 4 kertaa.
Sama juttu olin että hohhoijaa kun ei ole ikinä ollut mitään ja nytte ruvennut tahmaamaan - tänään mennykkin koko päivä puhdistaessa sekä konetta että googlen palvelinta ritiratirallaa kun en ole mikää intomieli näitten nörttäilyjen kanssa vaan haluan vaan käyttää konetta... mutta kivaahan tänään on ollut :D
|