User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 18:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > joku muu poltto ohjelma jolla polttaa mp3 cd:t
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
joku muu poltto ohjelma jolla polttaa mp3 cd:t
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ozzy69
Newbie
_
22. lokakuuta 2002 @ 12:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on vittu mennyt hermot neroon!!! eli jos jollaki ois tiedossa joku hyvä???
Eza
Senior Member
_
22. lokakuuta 2002 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Feurio. En oo vielä kerenny kokeilemaan sitä kovinkaan paljoa, mutta sillä on kuintenkin pystyy polttelee aika monipuolisesti audiota. Tää Afterdawn ainakin kehuu sitä paljon!
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/all-in-one/feurio.cfm
dumble
Member
_
26. lokakuuta 2002 @ 17:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MP3CDBurner, en ole itse koittanut mutka jotkut kehuu. Nero on toiminu minulla MP3:sten poltossa =)
Tuobbi
Suspended due to non-functional email address
_
5. marraskuuta 2002 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Real one player
Member

1 tuotearvio
_
5. marraskuuta 2002 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MusicMatch Jukebox
Khauron
Moderator
_
6. marraskuuta 2002 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos Neron kanssa onnistuu vammailemaan levyt niin on vika näppäimistön ja tuolin välissä. Jos haluat MP3 -> Audio CD (siis se CD joka soi esim. autossa) niin ei tarvita muuta kuin raahaus ja Nero muuttaa ne automaagisesti.
Jos taas halua polttaa MP3:set ihan datana levylle valitset vain ISO-CD:n. Ja voilá.
mc_lepe
Member

3 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2002 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse poltan mp3:set hp my cd softalla. yksinkertainen ja simppeli. Neroa en ole kokeillut vielä audion poltossa. Kannattaako? Olen käyttänyt myös CDRWIN5 ohjelmaa mutta en tiedä kannattaako sitä suositella jos se kerran on jäljennös ja jonkun muun tekemä kuin edeltäjänsä. Mut ainakin toimii!
ozzy69
Newbie
_
6. marraskuuta 2002 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mc_lepe... niin on nero ihan hyvä!!! niin jos ei polta vakio mp3 cd:t!! mistä löysit ton hp my cd softan???
Candelor
_
7. marraskuuta 2002 @ 04:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MMJB:n ja Neron kanssa pärjäilee täydellisesti. Kyllä nuo mp3 cd:t pitäs Nerolla tulla ihan raahaamalla.
mc_lepe
Member

3 tuotearviota
_
7. marraskuuta 2002 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se hp my cd tuli polttavan messis...kai niit verkostakin saa...
ekowc
_
14. marraskuuta 2002 @ 11:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä käytän ainaskin
Easy CD Creator 5 Basiccia.
MYRKKY
_
5. joulukuuta 2002 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa X2cd:tä sillä onnistuu
Mainos
_
__

_
GodFinger
Member
_
14. tammikuuta 2003 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä tuossa Nerossa sitten on sellaista muka jonka takia menee hermot?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > joku muu poltto ohjelma jolla polttaa mp3 cd:t

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy