Microsoftin mainoskampanja hyökkää rajusti Googlen kimppuun
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 13 helmikuuta, 2013
Microsoftin mainoskampanja mustamaalaa Googlen sähköposti- ja hakupalveluita nyt samaan tapaan kuin puolueiden vaalikampanjat toisiaan Yhdysvalloissa vaalien alla. Negatiiviseen sävyyn toisista kirjoitetut mainoskampanjat saattavat tulevaisuudessa lisääntyä. Asiasta kirjoittaa kattavasti muun muassa The Verge.
"Don't get Scroogled!" julistaa Microsoftin kampanja. Mainoksissa kiinnitetään ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
superkick
Junior Member
|
13. helmikuuta 2013 @ 20:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Näiden "experttien" nimien heittely ei tee asiasta yhtään sen vakuuttavampaa.
|
Amatrelan
Newbie
|
13. helmikuuta 2013 @ 20:49 |
Linkki tähän viestiin
|
En voi sanoa muutako että säälittävää hommaa...
|
Member
4 tuotearviota
|
13. helmikuuta 2013 @ 21:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Pakko kai se on noinkin.. Ainakin 8 katastrofin jälkeen kovaan yrittää.
Bing on niin surkea hakukone että tuskin haussaan löytää mitään kattavaa tietoa historian merkkihenkilöistä. Aku-Ankkaa kenties lukuunottamatta.
Scrooled kampanjat haiskahtavat agressiiviselta riidan haastamiselta omien tulojen lisäämiseksi - mutta nyt ei onnistu. Kaikissa tapauksissa pilkka osuu joka tapauksessa omaan nilkkaan.
Mutta mitäs pienistä. Eikun taas töitä tekemään - ja ohessa tietojen haussa, tietenkin googlettamaan.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
13. helmikuuta 2013 @ 21:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Alkaa mikkisoftalla olemaan All-in vaihe menoillaan, omaa markkinaosuutta puolustetaan tiukasti vaikka sitten lokakampanjalla.
Muta ei se mitään, Microsoftilla on edessä vain markkinaosuuden laskua vaikka se ei näy desktop puolella _VIELÄ_ mutta kodin muut laitteet ja palvelut siirtyvät kovaa vauhtia linux leiriin.
"History books will be written about events this month. The story they will tell is up to us"
|
sakkeply
Junior Member
|
13. helmikuuta 2013 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Suurinta soppaa keittää täällä
Itellä ei ole Gmailissa kyllä mitään mainosta
ja tuo Google hakukin on ihan turha :p
|
Pallero20
Member
1 tuotearvio
|
13. helmikuuta 2013 @ 21:48 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mjk
Senior Member
2 tuotearviota
|
14. helmikuuta 2013 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Todellakin aika säälittävää, eikös juuri olis parempi kun laitettaisiin resusseja tuote kehittelyyn kuten Frederic Lardinois sanoi.
Autopeli hullu ja pelannut jo -80 luvulta...eli vanha jäärä.
|
Lumikki
Senior Member
|
14. helmikuuta 2013 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep, säälittävä strategia. Saisi yhtiöllä olla enemmän selkärankaa ja keskittyä parantamaan niitä omia asioita ja vähemmän mollaamaan muita. Mainokset ovat roskikseen heitettyä rahaa tänä päivänä, kun ihmiset ovat korviaan myöten täynnä tyhjänpäiväisiä mainoksia.
|
Mainos
|
  |
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
15. helmikuuta 2013 @ 07:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Itseäni lähinnä yllättää se, että miksi toisen yhtiön mollaaminen ylittää uutiskynnyksen. Ei suomessa toki näin toimita, mutta jenkeissä tuo on ihan normaali käytäntö. Omaa yritystä pyritään saamaan parempaan valoon mustamaalaamalla kilpailijoita. Ei MS ole sen säälittävämpi, kuin muutkaan yritykset jenkeissä...
Tietokone + Chord Hugo + Grado GS2000e = heaven
|