User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 6.8.2025 / 21:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > kehittäjät tyytyväisiä playstation 4 -konsolin muistimäärään
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kehittäjät tyytyväisiä PlayStation 4 -konsolin muistimäärään
  Siirry:
 
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Kehittäjät tyytyväisiä PlayStation 4 -konsolin muistimäärään

uutinen julkaistu: 11 maaliskuuta, 2013

PlayStation 4 -konsolin kahdeksan gigatavun GDDR5-muistimäärä on merkittävä parannus pelikehittäjien elämään, Dishonored-pelin takana olevalta studiolta kerrotaan Eurogamer.net-sivustolle. Viime viikolla parhaan pelin Bafta-palkinnon saaneen Dishonored-pelin kenttien kehityksestä vastaava Christophe Carrier kertoo, että lisääntyneen muistimäärän myötä kentistä voidaan tehdä nykyistä monipuolisempia. ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Thimon
Member

4 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2013 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten voidaankin tehdä pelit ensin PC:lle, josta sitten portataan konsoleille :)
Lumikki
Senior Member
_
11. maaliskuuta 2013 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
uuden konsolisukupolven kasvanut muistimäärä tulee konsolipelien lisäksi parantamaan myös PC-pelien laatua.

Tuosta voidaan vetää suoraan johtopäätös että nykyiset konsolit ovat rajoittaneet PC-pelien laatua.
Sefriol
Member
_
11. maaliskuuta 2013 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Lumikki:
Lainaus:
uuden konsolisukupolven kasvanut muistimäärä tulee konsolipelien lisäksi parantamaan myös PC-pelien laatua.

Tuosta voidaan vetää suoraan johtopäätös että nykyiset konsolit ovat rajoittaneet PC-pelien laatua.

Tämä on ollut puheenaiheena ainakin vuoden. Osasyy miksi esimerkiksi aseet ovat peleissä niin isoja. Pienempi osa ruudusta jää hoidettavaksi.
Toisaalta tässä pitää erotella ne pelit, jotka on nimenomaan suunniteltu alusta alkaen PC:lle kuten esimerkiksi Witcher 2. Toisia ovat pelit, jotka vain portataan PC:lle (esim Darksouls), joissa suurempi tekijä tekijöiden vaivannäkö kuin mikään muu. Monessa tapauksessa tekijät eivät vain jaksa tehdä PC-versioista hyviä.
Mutta tilanne on muuttunut viimeaikoina, kun Steam on todistanut, että PC-peleillä voi myös tienata.
Mainos
_
__
 
_
akse
Senior Member
_
11. maaliskuuta 2013 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aseet isoja, field of view kapea, draw distance lyhyt. Aika paljon asioita, jotkut noista voi säätää PC puolella, mutta ei kaikissa peleissä toimi oikein kunnolla.

FOV:n muutos monesti pienentää asettakin hieman kun näkökenttä levenee niin aseen koko suhteessa muuhun nähtävään on pienempi.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > kehittäjät tyytyväisiä playstation 4 -konsolin muistimäärään
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy