User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 22:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > netflix: piratismia ei kitketä lakeja tiukentamalla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netflix: Piratismia ei kitketä lakeja tiukentamalla
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Netflix: Piratismia ei kitketä lakeja tiukentamalla

uutinen julkaistu: 3 toukokuuta, 2013

Netflix on paljastanut, että se tutkii piraattisivustoja kun yhtiö suunnittelee laajentumista uusille markkina-alueille. Sivustojen kautta saadaan selville millaisesta sisällöstä kyseisessä maassa pidetään. Netflixiä ja piraatteja yhdistää myös se, että molempien mielestä piratismi kumpuaa huonoista laillisista sisältöpalveluista. Piraattien mukaan laiton nettilataaminen vähenisi jos ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
3. toukokuuta 2013 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämä on aivan totta. Kyse on vain sopivan palvelun puutteesta. Kyllä musiikkiakin on tullut waretettua mutta sekin on loppunut Spotifyn myötä. Sekä leffojen lataus on vähentynyt Netflixin/Viaplayn ansiosta. Ainoa miinus että kaikkia leffoja noista ei löydä. Mutta mielestäni tarvittaisiin yksi ainoa tiedostojen jako palvelu joka yhdistäisi kaikki nämä, elokuvat,musiikit ja vaikka pelitkin.Ja siitä palvelusta sitten maksettaisiin kuukausmaksua. Eivät ihmiset halua miljoonaa eri palvelua johon rekisteröityä. Jos kaikki löytyisivät samasta paikasta se olisi todella kätevää. Omasta mielestäni siis :)
Lumikki
Senior Member
_
3. toukokuuta 2013 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen samaa mieltä uutisen kanssa.

Viihdeteollisuus lähti asiaan aivan väärällä tavalla eli pyrkimällä pakottamaan ja kontrolloimaan ihmisiä lailla ja tekniikoilla. Kun kyse on hyvien palveluiden puutteesta.

Saatavuus, hinta ja toimivuus on ne tärkeät asiat. Nämä asiat kuntoon niin homma toimii.
Member

5 tuotearviota
_
3. toukokuuta 2013 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sen jälkeen kun ostin netflixin niin elokuvien lataaminen lähestulkoon tyssäsi. Netflix on helpompaa kuin elokuvien lataaminen ja palvelu vielä toimii jokaisessa laitteessa joka on kotona. Palvelun hintakin on mulle sopiva vaikka olen opiskelija. Leffatarjonta voisi toki olla parempi tai tehdä houkuttelevammaksi koska yleensä ei löydä mitään semmoista leffaa et tää on pakko nähdä vaan yleensä on semmoinen "njaah" olo ku valitsee.

Sarjojen kannalta vielä toivoisin että tulisi palvelu joka tyydyttäisi mua, sillä välin latailen moraalittomana piraattina mielummin netistä.

tataka
Member
_
3. toukokuuta 2013 @ 13:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3# sama juttu mulla netflix lopettanut leffojen latauksen ja grooveshark ja hotspot.fm musiikin ja steam pelien.

toain joskus on sellaista mitä ei näiatä saa niin sitten täytyy katsella muualta, yksikin 2003 tehty peli ei ole missään myynnissä koska omistuaoikeudet vaihtunu eikä uusi omistaja tahdo myydä peliään miasään ei edes digitaalisena steamissa.
Mainos
_
__

_
Senior Member

7 tuotearviota
_
3. toukokuuta 2013 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
spotify lopettanut kokonaan mun musiikin warettamisen. Netflix ja viaplay löytyy myös mutta ei ihan riitä, vähentänyt silti leffojen ja sarjojen warettamista mun osalta ainakin 75%. Suunta on ainakin hyvä

kunhan nyt kaikki studiot eivät ala omia palvelujaan laittamaan pystyyn jossa sitten omia teoksiaan jakelee yksinoikeudella (HBO tulee mieleen), sekään ei ole hyvä että useita kuukausimaksuja joutuu makseleen

HIROSHIMA 45
TSHERNOBYL 86
WINDOWS 95

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. toukokuuta 2013 @ 13:48

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > netflix: piratismia ei kitketä lakeja tiukentamalla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy