User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 00:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > google galaxy s4 google edition alkuperäisellä androidilla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Google Galaxy S4 Google Edition alkuperäisellä Androidilla
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Huhu oli totta: Google julkaisi Galaxy S4 Google Edition alkuperäisellä Androidilla

uutinen julkaistu: 15 toukokuuta, 2013

Eiliset huhut Googlen ja Samsungin yhteisestä Galaxy S4 -puhelimesta osoittautuivat tänään todeksi, kun Googlen Hugo Barra vetäisi alkuperäistä Androidia pyörittävän Galaxy S4:n taskustaan. Ikävästi suomalaisten kannalta laite tulee Googlen Nexus-laitteiden tapaan myyntiin vain Play-kauppaan eli ne eivät tule ainakaan vielä muiden kuin amerikkalaisten saataville. Galaxy S4 Google Edition ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Member

1 tuotearvio
_
15. toukokuuta 2013 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kyseinen S4 on kohdennettu kehittäjille, ei niinkään normaalille kuluttajalle. Ja jos Google myisi sitä johonkin 500 dollarin hintaan, kehittäjät tuskin sitä saisivat käsiinsä. Ja muut asiakkaat voisivat näyttää nyrpeää naamaa kun oma versio olikin kalliimpi kuin tuo Google Edition. Ihan ymmärrettävää.
Member

2 tuotearviota
_
15. toukokuuta 2013 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@4 Toi sun sulkeiden käyttö on jotenkin hellyttävää =)
Senior Member
_
16. toukokuuta 2013 @ 06:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtaakohan olla exynos suorittimella tämä malli vaiko snapdragonilla?
Ranvier
Senior Member
_
16. toukokuuta 2013 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@7: Eiköhän tuo ole Snapdragonilla varustettu malli.
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2013 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinänsä vähän outo julkistus. Mutta itse olen toistaiseksi eniten pitänyt tuosta Androidin "vaniljasta", ilman mitään ylimääräistä tauhkaa, joten hyvä juttu. Itse olen muutenkin katsellut mielenkiinnolla Nexus-laitteita. (Joihin tämä nyt vertaantuu aika suoraan.)
Lumikki
Senior Member
_
16. toukokuuta 2013 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis Google julkaisee sen Googlen itse tekemällä androidilla. Joten kumma olisi jos pitäisi oman yhtiön käyttää muuta kuin sitä omaa adroid käyttöliittymää.
Senior Member

13 tuotearviota
_
16. toukokuuta 2013 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noh olen itse ainakin ihan tyytyväinen tähän touchwitziin. Saahan tuosta poistettua kaiken yli määräsen tauhkan jos niin haluaa.
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. toukokuuta 2013 @ 01:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@10
Itse luin sen näin: Google julkaisee Samsungin (brändäämän ja markkinoiman) puhelimen ilman Samsungin TW-"liimausta". OLKAA HYVÄ!

...mikä itsessään eittämättä johtaa ongelmiin.
Mainos
_
__

_
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > google galaxy s4 google edition alkuperäisellä androidilla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy