|
Ekat fiilikset S4:sta
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 3 heinäkuuta, 2013
Oho, oli ihan ensimmäinen kommentti kun näin SGS 4 paketin. Ei blingblingiä, kallista pahvia, hienoja kuvia tms. Kierrätyspahvista tehty paketti. Toki tiukka ja tyylikäs pakkaus mutta yllätys.
Samalla tosin tajusin ja paketista luinkin että pakkaus oli valmistettu kierrätyspahvista joten propsit Samsungille egologisesta teosta jos se on sitä millä saadaan kuluttajien arvostus sekä säästetään ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
|
Fulca87
Member
|
5. heinäkuuta 2013 @ 12:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aika hyviä Kuvia tulee Kännykälläkin näköjään ja varsinkin Samsungilla :D
- Sitä saa mitä ei osta -
|
|
jarza83
Newbie
|
5. heinäkuuta 2013 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Miten hyvin kamera muuten toimii? Toki esimerkkikuvien suotuisissa valaistusolosuhteissa hyvin, mutta miten hämärässä/pilvisessä?
|
Junior Member
|
6. heinäkuuta 2013 @ 02:24 |
Linkki tähän viestiin
|
mitä nyt oon lukeni reviewejä englanniksi niin niissä kaikissa on ylistetty S4sen akkua meleko paljoa.
Mua ittiäki ihmetytti se kun ton näyttöhä on jo massiiviluokkaa puhelimena! Itselläni on Samsung galaxy S2 ja pidän todella paljon muovisista spekseistä.
Kauan S4lla kesti ladata akku täyteen alle 10% varauksesta? - kui nopiasti se sitten kuluu?
youtube: Nerotius95 - 3D animaatioita, enimmäkseen huumoriaiheisia
\(?0?)/
|
|
Erkki183
Newbie
|
6. heinäkuuta 2013 @ 23:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
y
|
|
Abcabc375
Senior Member
|
8. heinäkuuta 2013 @ 01:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Taas sielä innoissan Applea mollataan vaikka valmistaakin maailman parhaimpia puhelimia ja tabletteja.
|
|
patavaltti
Newbie
|
8. heinäkuuta 2013 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko laite yhtään lentänyt pöydältä lattialle ? Ajattelin kuinka kestävä puhelin on kyseessä ?
|
|
real_world
Newbie
|
9. heinäkuuta 2013 @ 17:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ekat fiilikset S4:sta...
Lainaus: Oho, oli ihan ensimmäinen kommentti kun näin SGS 4 paketin. Ei blingblingiä, kallista pahvia, hienoja kuvia tms. Kierrätyspahvista tehty paketti. Toki tiukka ja tyylikäs pakkaus mutta yllätys...
Lainaus: Palaillaan tarkempaan luurin testiraporttiin kun on lisää kokemuksia ja ajatuksia.
Kyllä on markkinointimiesten vuosikausia tuputtama hölpönpölpön mennyt kunnolla perille, kun ihmisten suurin mielenkiinnon aihe on pieni muovinen laatikko, jossa on jonkinsortin kuvia ja hiukan ääntäkin tulee, kunhan muistaa päivittää hölpönpölpönlaatikon versiosta 1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.1 versioon 1.1.1.1.1.1.1.1.1.1.2 ...
Suomen tulevaisuus näyttää varsin synkältä kun koko nuorison elämä pyörii sen varassa, että onko taskussa olevan muovilaatikon asetus nro 28745 nyt varmasti asetettu asentoon 5 ...
Tunne-elämä on sidoksissa tuohon jumalaiseen muovipalikkaan...
Kokemus- ja elämysmaailma on sidoksissa tuohon tuohon muovipalikkaan...
Ajatusmaailma on sidoksissa tuohon jumalaiseen muovipalikkaan...
ja päivä on täysin pilalla kun ei tullut "blingblingejä" kun näki uuden muovipalikkansa kierrätyspahvilaatikossa...
Miten ne saatoivat tehdä tällaisen tempun uskovaiselle käyttäjälle????
Koska rakenneteen ensimmäinen temppeli Kännykkäjumalan lepyttämiseksi?
Kännykkäjumala on jo hyvin hyvin vihainen ja on rankaisssut Suomen Kännykkäjumalaa pelkäämätöntä kansaa viemällä tehtaan Kiinaan ja Yhtiön Amerikan Yhdysvaltoihin.
Suomalaiset ovat ilmeisesti unohtaneet lukea rukouksensa:
Kännykkäni minun, joka olet taskussani
Pyhitetty olkoon käyttöjärjestelmäsi
Tullut jo on sinun valtakuntasi
Tapahtukoon sinut minulle myyneen tahto
niin pankkitilillään kuin luksusjahdillaan
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen käyttöjärjestelmäpäivityksemme
Ja anna meille anteeksi meidän muu elämämme,
niinkuin mekin annamme niille jotka eivät ole tänään meille soittaneet
Äläkä saata meitä kiusaukseen
vaan päästä meidät oikeasta elämästämme
Sillä sinun on kaikki minun aikani, rahani ja pelihousujeni repimiseni liian vanhan soittoäänen vuoksi
Iankaikkisesti Aamen
|
|
hanki
Junior Member
|
14. heinäkuuta 2013 @ 19:30 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Olisi kyllä makee omistaa tollanen! :D
|
Senior Member
9 tuotearviota
|
15. heinäkuuta 2013 @ 12:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti non-android: Kyllä nuo samsungit on sitten rumia.
Terveisin omenafanipoika...
Tekisi oikeastaan mieli päivittää oma kolmone neloseen, mutta otan tässä käyttöön maalaisjärjen: Nelosessa ei juuri ole mitään mitä omaan kolmoseen kaipaisin lisää. Eli en päivitä.
|
|
jenubi
Newbie
|
18. heinäkuuta 2013 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
|
hieno luuri
|
|
Kuulilja
Newbie
|
23. heinäkuuta 2013 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Onhan se makeen näköinen, mutta mulla on ihan uusi SGS 3 ja olen tosi tyytyväinen siihen. Joten jatkan tällä mallilla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2013 @ 20:01
|
|
Telle-Mummu
Newbie
|
24. heinäkuuta 2013 @ 01:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös tuo isonäyttöisempi Note ole parempi?
Kaipa niitä molempia sitten joutuu käyttämään kahdella kädellä, niin eikö silloin isompi ole parempi?
Matuuko tuollainen kännykkäkuva edes Full HD telkkariin 1080p?
|
|
Mainos
|
  |
|