User Käyttäjä Salasana  

perjantai 15.8.2025 / 18:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > samsung galaxy s iv: vieläkö se jaksaa miellyttää ja mitä muuta jäi sanomatta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung Galaxy S IV: Vieläkö se jaksaa miellyttää ja mitä muuta jäi sanomatta?
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Samsung Galaxy S IV: Vieläkö se jaksaa miellyttää ja mitä muuta jäi sanomatta?

uutinen julkaistu: 12 syyskuuta, 2013

Tässä sitä on nyt viimeiset viisi viikkoa ihmelty ja ihasteltu. Eniten minua on yllättänyt se, kuinka hyvin puhelin on loppujen lopuksi toiminut vaikka olen ollut siinä uskossa, että kaikki uudet puhelimet tarvitsisivat vähintään muutamat päivityspaketit enenkuin niitä voisi kutsua toimiviksi. Loppujen lopuksi puhelin on siis miellyttänyt minua suuresti, vaikka se ei täydellinen olekaan. ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
ric_91
Suspended due to non-functional email address
_
18. lokakuuta 2013 @ 21:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli näköjään nämä viimeisetkin arvostelut tulleet, lopulta! :)

Pelikone: Super Flower 2000B-BK Full Tower / Z77X-UD3H / i7-3770K @4.8GHz / Asus DCII GTX 780 / Ripjaws 8GB @1866MHz / Samsung 830 256GB SSD / XFX 650W / Antec H2O 1220 / Windows 7 || 3DMark11 = X5331 || GigaWorks T40II & Siberia V2 / MX518 & 6Gv2 / Dell U2412M

HTPC: Cooltek U3 / F2A88XM-D3H / A6-5400K / TG Vulcan 2400MHz / Samsung 830 128GB SSD / Super Flower 450W modular
Kelpo
Newbie
_
20. lokakuuta 2013 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen usein miettinyt puhelinten nopeutta normaalissa äänipuhelussa, kun osallistuu esim. tv:n Älypää-kilpailuun. Tarkoitan näppäin-nopeutta esikyselyissä. Onkohan kukaan testaillut?
oxygenol
Member

11 tuotearviota
_
19. joulukuuta 2013 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kukas tuon Galaxy S4 puhelimen muuten voitti?
Kellään mitään tietoa?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > samsung galaxy s iv: vieläkö se jaksaa miellyttää ja mitä muuta jäi sanomatta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy