User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 13.8.2025 / 16:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > nyt meni hermot mpeg-2:sen kanssa...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nyt meni hermot mpeg-2:sen kanssa...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
himpinen
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on leffa joka on mpeg-2 muodossa ja en saa sitä millään auki... oon jo ottanu powerdvd:n ja windvd:n, mut ei mitään apua... ainoa millä oon sen saanu auki on moonlightilla. se vaan on niin pa*ka laatunen ja se aukoo kaikki avi tiedostotkin sillä codekilla ja lisäks se pistää moonlight logon ärsyttävästi leffan päälle.. eli ohjelma millä haluan saada sen näkyyn on bsplayer (jotta saa tekstit näkyyn) saan sen kyllä auki media player classicilla, mutta se ei tue tekstityksiä... ei ole kiva kun alkaa harmaita hiuksia tuleen jo parikymppisenä... mulla on ace.megacodec.pack ja ffdshow codekit asennettuna...

oon muutes sit käyttäny tota hakua, mutta en ole löytänyt mitään mistä olisi apua...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. heinäkuuta 2004 @ 16:40

himpinen
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö täälä tosiaan ole ketään...? eli pistetään nyt alkuun yksinkertainen kysymys: pystyykö bsplayerillä kattoon mpeg2 leffoja?
Senior Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noita codec paketteja ei kannata asentaa!

Ja kyllä Media Player Classic tukee tekstityksiä:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/77478
himpinen
Member
_
25. heinäkuuta 2004 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok.. oli vanha versio tosta classicista... mut nyt on ongelma subien koko... eli teksti on liian suuri. miten saan muutettua tota kokoo?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
25. heinäkuuta 2004 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Media Player Classic:ista View->Options ja sitten Subtitles kohta Default Style josta saa muokattua.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > nyt meni hermot mpeg-2:sen kanssa...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy