User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 03:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > bitrate.......
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
bitrate.......
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tommi85
Senior Member
_
16. tammikuuta 2002 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tää on taas semmonen kysymys josta jokainen murahtaa=)
mutta mikä olisi hyvä bitrate jos käydän divx slow motion codekkia... siis hyvä bitrate jotta tulee hyvä kuvan laatu.
mulla on nyt se 750 ja 110 minsan leffa menee vähän yli 700mt 128bps lamen äänellä.
Ja mulla tekee huonompaa laatua tuolla 2-pass tekniikalla joka tulee uusimmassa divx kodekissa. mistäköhän tämä johtuu. sama bitrate kuin vanhemmassa kodekissa....
I hate titles

35 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2002 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hm? Kyllä DivX4:n 2-pass laatu on perus-DivX3:sta parempi aina, IMHO -- ainoa milloin DivX3 pääsee lähelle on SBC-pakkauksessa (eli esim. Nandubilla kierosti pakaten, jolloin pakkauksessa vaihdellaan lennosta tarpeen mukaan slow ja fast codeccia).

Tiedän että tulee kitinää, bitrate ja varsinkin CD-lukema on aina se, josta vikistään, mutta teen itse harvat DivX:ni aina DivX4:n 2-pass pakkauksella siten, että leffa menee kahdelle CD:lle täyttäen ne piripintaan (74min CD:tä, olen standardifriikki ja 80min CD ei ole standardia :).
Ritari
Junior Member
_
18. tammikuuta 2002 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
piripintaan, lievästi overburnattunaki? ;)
Mainos
_
__

_
I hate titles

35 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2002 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehei, overburn on taas sitä standardien rikkomista :-)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > bitrate.......

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy