Spotify visioi alkuviikosta haluavansa tarkkailla käyttäjän fyysistä tilaa ja toimintaa räätälöidäkseen musiikkitarjontaansa osuvammaksi. Tuoreen patenttihakemuksen perusteella myös Apple ajattelee samansuuntaisesti.
Yksi mainostajia tällä hetkellä askarruttavista ongelmista liittyy mainosten esittämisen ajankohtaan: mikäli mainos osuu kohdeyleisön silmiin väärällä hetkellä, se voi aiheuttaa ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Lainaus:mielialan, sukupuolen, iän, käyttäytymisen, sijainnin ja ajankohdan
Mielentilan tarkkailu toteutetaan sykkeen, verenpaineen, veren adrenaliinitasojen, hikoilun, kehonlämmön sekä tunnistettavien äänimerkkien kuten huokausten perusteella...voi jopa käyttää kameraa kasvojen ilmeiden tunnistamiseen.
Ajatus tämän tason valvonnasta voi tuntua vastenmieliseltä ja tungettelevalta...
Nauroin ääneen.
- nimen, kengännumeron, lempiruuan, osoitteen, auton rekisterin, sukulaisten nimet, sossutunnuksen, silmien värin, hiusten värin, ihon värin, pituuden, painon, elämänkerta....
Eli pyritään rakentamaan täysellinen profiili ihmisestä, vaan että saataisi mainostaa.
Blokkaan tuollaiset trackerit varmaan 100-0 jos täytyy.