User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 15:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > prince haastamassa facebook-fanejaan oikeuteen 22 miljoonan dollarin edestä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Prince haastamassa Facebook-fanejaan oikeuteen 22 miljoonan dollarin edestä
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Prince haastamassa Facebook-fanejaan oikeuteen 22 miljoonan dollarin edestä

uutinen julkaistu: 27 tammikuuta, 2014

Artisti Prince on ilmoittanut haastavansa 22 Facebook-käyttäjää oikeuteen laittomaan konserttimateriaaliin johtavien verkkolinkkien levittämisestä. TorrentFreak raportoi tänään Princen tuoreimmasta oikeusjutusta. Lähteen mukaan artisti tulistui huomattuaan 22 henkilön jakaneen Princen konserttitaltiointeihin johtavia verkkolinkkejä Facebookin ja Googlen Blogger-palvelun välityksellä. ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2014 @ 19:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole ahneudella rajaa :D

Niin se keksi kompuroi.

Tsekkaa Flickr:ni! http://bit.ly/tQU0Iq
Senior Member
_
27. tammikuuta 2014 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä tapa saada lisää faneja.
Looneyman
Newbie
_
27. tammikuuta 2014 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliko nuo ihmiset itse ladanneet tonne tiedostonjakopalveluun nuo videot vai laittoko ne vain facebookkiin linkin jonka ovat löytäneet netistä. Aika huikeeta jos saat miljoonan taalan sanktion nettiosotteen julkasusta joka on löydettävissä esim googlella. Eri asia jos nää sankarit on tavaran uppinu tonne itse.

No mikäs siihen nyt tuli....
Nikotiko
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2014 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Looneyman:
Oliko nuo ihmiset itse ladanneet tonne tiedostonjakopalveluun nuo videot vai laittoko ne vain facebookkiin linkin jonka ovat löytäneet netistä. Aika huikeeta jos saat miljoonan taalan sanktion nettiosotteen julkasusta joka on löydettävissä esim googlella. Eri asia jos nää sankarit on tavaran uppinu tonne itse.
Juuri samaa mietin!

Niin se keksi kompuroi.

Tsekkaa Flickr:ni! http://bit.ly/tQU0Iq
Lumikki
Senior Member
_
27. tammikuuta 2014 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Juuri samaa mietin!

En usko että kyseinen taho välittää siitä että onko ne uppinut tai laittanut vain linkin.
pähkinä
Member

3 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2014 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jos tosiaan on faneista kyse, niin ei sitten käynyt mielessä ystävällisesti vain pyytää linkkien poistamista? Tämä tosiaan tuskin fanimäärää ainakaan lisää ja ukosta muovautui juuri mulkku ainakin minun silmissäni. Jääkin herran matskut vastedes kuuntelematta, ihan periaatteesta...
korppuasema
Newbie
_
28. tammikuuta 2014 @ 03:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyseinen tyyppi on ihan pihalla koko internetistä ylipäänsäkin, nii en ainakaan itse yllättynyt tästä(kään) tempauksesta.
Demus
Member
_
28. tammikuuta 2014 @ 04:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sopiikin vähän sakottaa kun tommosella roskalla Facebook-seiniä spämmää! =)

Mutta vakavasti puhuen... asuuko tämä Hra Prince jossain kuplassa missä ei ole interwebziä? Tais herra itse jäädä kultaiselle 80-luvulle... O_o
Mainos
_
__

_
coocie98
Senior Member
_
28. tammikuuta 2014 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rahaa tuskin tulee ja huono PR on taattua. En keksi yhtään hyvää syytä lähteä tällaiseen. Etenkin jos linkkien jakajat eivät olleet julkaisijoita.

Outo mies...
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > prince haastamassa facebook-fanejaan oikeuteen 22 miljoonan dollarin edestä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy