User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 15:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > the elder scrolls online tulee olemaan pelattavissa playstation 4:llä ilman playstation plus -jäsenyyttä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
The Elder Scrolls Online tulee olemaan pelattavissa PlayStation 4:llä ilman PlayStation Plus -jäsenyyttä
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

The Elder Scrolls Online tulee olemaan pelattavissa PlayStation 4:llä ilman PlayStation Plus -jäsenyyttä

uutinen julkaistu: 29 tammikuuta, 2014

Zenimax Online Studiosin Matt Firor vastaili eilen Yhdysvaltojen PlayStation-blogissa kysymyksiin Bethesdan tulevasta The Elder Scrolls Online -verkkoroolipelistä. Firorin mukaan pelin pelaaminen PlayStation 4 -pelikonsolin kautta ei tule vaatimaan PlayStation Plus -jäsenyyttä. Pelaaminen edellyttää ainoastaan pelin kuukausimaksun maksamista samaan tapaan kuin PC- ja Mac-pelaajilla. ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Duuhannes
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. tammikuuta 2014 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun into lakkasi tuohon kuukausimaksuun!
_-Jaska-_
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. tammikuuta 2014 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Duuhannes:
Sama, itse olin innoissani hyvän pelin tulosta, kunnes tuli ilmoitus kuukausimaksusta. Siihen jäi senkin pelin pelaaminen, kun lisäksi vielä itse pelikin maksaa eikä voi pelata ollenkaa (ainakaan toistaiseksi) ilmaiseksi.

Olisivat voineet tehdä pelistä sellaisen, että peliä voisi pelata miyös ilmaiseksi, mutta joillain rajoituksilla, kuten sillä, että pelimaailmaa pienennettäisiin ilmaisille käyttäjille rajusti.

Taisivat menettää muutaman muunkin asiakkaan tämän kuukausimaksun takia... Mutta mitäs sen on väliä, kun rahaa vaan tulee!

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2014 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älkää huoliko, kyllä siitä vielä F2P tulee vuoden tai parin päästä, kun huomaavat ettei ihmiset pelaa. Kuukausimaksujen aika on jo mennyt, Guild Wars tyylinen kertamaksu tai sitten joku F2P malli toimii vaan yksinkertaisesti paremmin.
Member
_
29. tammikuuta 2014 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kuukausimaksussa mielestäni mitään vikaa ole, mutta silloin tulisi pelimedian/tunnuksen luomisen olla ilmainen..

Gigabyte GA990FXA-UD3, Thermalright Silver Arrow & AMD PhenomII X6 1090 @ 4GHz, 8GB DDR3 @ 1640MHz, VTX3D Radeon HD 6850 CrossFire, Corsair VX550W, Fractal Design Define R3
Senior Member

7 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2014 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuukausimaksu on vaan hyvä asia, pitää pahimmat apinat loitolla
Senior Member

11 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2014 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _-Jaska-_:
Sama, itse olin innoissani hyvän pelin tulosta, kunnes tuli ilmoitus kuukausimaksusta. Siihen jäi senkin pelin pelaaminen, kun lisäksi vielä itse pelikin maksaa eikä voi pelata ollenkaa (ainakaan toistaiseksi) ilmaiseksi.

Olisivat voineet tehdä pelistä sellaisen, että peliä voisi pelata miyös ilmaiseksi, mutta joillain rajoituksilla, kuten sillä, että pelimaailmaa pienennettäisiin ilmaisille käyttäjille rajusti.

Taisivat menettää muutaman muunkin asiakkaan tämän kuukausimaksun takia... Mutta mitäs sen on väliä, kun rahaa vaan tulee!
Mistäs se raha sitten pitää ottaa? Omasta mielestäni tuo on paljon parempi vaihtoehto kuin änkeä peli täyteen mikromaksuja jotka tekevät pelistä pelikelvottoman. Tuo pelimaailman rajoitus huonontaisi peliä huomattavasti mikä vaikuttaisi paljon siihen mitä ihmiset puhuisivat pelistä. Eli maine menisi aika nopeasti enkä itse näe siinä mitään järkeä.

Onkos mitään tietoa siitä että paljonko tuo maksu tulee olemaan kuukaudessa?

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
_-Jaska-_
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. tammikuuta 2014 @ 22:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://help.elderscrollsonline.com/
Lainaus:
What payment model will The Elder Scrolls Online use?
We will be announcing exact payment methods at a later date, but globally we will be supporting multiple payment options. Players must purchase The Elder Scrolls Online in order to play it. They will have unlimited access for the first 30 days following activation and can continue beyond that with a subscription of $14.99/month (?12.99 / £8.99).
eli 13 euroa/kuukausi + Suomi lisät

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2014 @ 23:02

Sefriol
Member
_
29. tammikuuta 2014 @ 23:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tule peliä ostamaan ennen kuin NDA lähtee ja saadaan jotain oikeaa tietoa pelistä.
Duuhannes
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2014 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se WoWikin on täynnä piirujaan myöten apinoita vaikka kallis onkin!

Paras ratkaisu minun mielestä olisi ollut kerta maksu + wowin tapaan ekstra materiaalia ymv. rahalla.

Kuukausimaksut on ehdoton ei itselle!!!
Senior Member

7 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2014 @ 21:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se WoWikin on täynnä piirujaan myöten apinoita vaikka kallis onkin!

sanoinkin pahimmat apinat, ei kaikkia. Kokeile runescapea
Mainos
_
__

_
Member

10 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2014 @ 01:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvästä pelistä voi aivan hyvin maksaa kuukausimaksua. Eipä ole kovin iso sijoitus joku 15?/kk harrastukseen. Se mikä itseä kammottaa jo valmiiksi on lähinnä se, kuinka ei elderscrollmaisen ne on pelistä saanu väännettyä. Jo se että MMO tulee konsoleille kammottaa jo suoraan ajatuksena. Hyvin todennäkösesti jää hankkimatta. Sen virheen jo niin monen MMOn kohdalla tehnyt ennakko tilatessa. Viimesin pettymys taisi olla Guild Wars 2.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > the elder scrolls online tulee olemaan pelattavissa playstation 4:llä ilman playstation plus -jäsenyyttä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy