User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 22:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > toinen erä: onko siitä jollasta mihinkään?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Toinen erä: onko siitä Jollasta mihinkään?
  Siirry:

Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:

Toinen erä: onko siitä Jollasta mihinkään?

uutinen julkaistu: 25 helmikuuta, 2014

Kuukausien odotusta ja hypeä. Pieniä ripauksia julkisuuteen erilaisissa tapahtumissa ja videoiden kautta. Sailfishistä alkoi muodostua jonkinlainen kuva ja vihdoin myös laitteisto paljastettiin, vaikka samalla kerrottiin myös odotuksen yhä jatkuvan. Joulu tuli kuitenkin, mukanaan Jollan ensimmäinen puhelin, joka oli rakennettu esittelemään Nokian kiitellyn Meegon raunioilta rakennettua ... [ lue koko uutinen ]

Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
Kirjoittaja Viesti
Sefriol
Member
_
25. helmikuuta 2014 @ 19:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moniajonäkymästä ohjelmia voi sulkea muutenkin kuin ohjelmasta itse. Vain painaa sormea hetken näytöllä, niin ruksit ilmestyvät ja ohjelman voi sulkea.
Itse taas tykkäsin Jollan valikkorakenteesta. Esimerkiksi puhelun voi vastata / hylätä taikka herätyksen lopettaa / torkuttaa ilman että näyttöön katsoo.
Tekstiviestisovelluksesta olen oiekastaan samaa mieltä. Ulkonäköä voisi hieman petrata.
Pyyhkäisy on myös muutakin kuin ohjelman sulkemiseen tarkoitettu. Itse käytän sitä myös "kurkatakseni" moniajonäkymään vaikka katsoakseni kelloa taikka koska bussi tulikaan.
Tietääkseni nykyinen Jolla ei ole vielä pois Beta-merkistään, vaan vasta tuo maaliskuun päivitys on virallinen 1.0.
Rauta on tietysti mitä on, mutta muuten Sailfish on miellyttävää käyttää. Pientä hienosäätöä se kaipaisi niin ulkonäön kuin muutaman muunkin ominaisuuden kanssa.
Valje
Staff Member
_
25. helmikuuta 2014 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sefriol:
Tietääkseni nykyinen Jolla ei ole vielä pois Beta-merkistään, vaan vasta tuo maaliskuun päivitys on virallinen 1.0.
Näinhän se taitaa olla. Juttua asian osalta korjattu.

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sefriol:
Pyyhkäisy on myös muutakin kuin ohjelman sulkemiseen tarkoitettu. Itse käytän sitä myös "kurkatakseni" moniajonäkymään vaikka katsoakseni kelloa taikka koska bussi tulikaan.
Itsekin tuli tuota pyyhkäisyä käytettyä juuri tuohon kurkkimiseen jonkin verran. Oli yllättävän kätevää saada sovellus vain hetkeksi pois tieltä.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > keskustelua uutisista > toinen erä: onko siitä jollasta mihinkään?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy